Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2013

Κρω Κρω Κρω




Θα στέκομαι εκεί. σαν ένα ασκί άδειο και ζαρωμένο. θα τρέμει το πηγούνι μου. θα κροταλίζουν τα δόντια μου. θα μυρίζει άσχημα η ανάσα μου. θα είμαι πεσμένη στο πάτωμα. εκεί. άπλυτη. ένα ντεπόζιτο ιδρώτα θα είμαι. θα έχω καταρρεύσει. θα είμαι. δεν θα είμαι. ένα ντεπόζιτο ιδρώτα. θα είναι μέρες μακρινές. κοντινές. απωθημένες στη λήθη. θα με βρουν. θα με αρπάξουν σαν υλικό περίπλοκο. αδιαφανές. ανέγγιχτο. ρωγμές της μνήμης. τρυφερό σούρουπο. νιότη των μαύρων αλόγων. γήρας της ρυτιδιασμένης θάλασσας. θα θυμηθώ όσα πίσω μου άφησα: δεν πρέπει να θυμάμαι: θα θυμηθώ: δεν πρέπει να θυμάμαι: εκεί πίσω υπήρχε ένας κήπος: αν μπορούσα να ξαναγυρίσω εκεί: αν μπορούσα να κρυφτώ εκεί. κρω, κρω, κρω. πεινασμένα πετάνε πάνω από το κεφάλι μου. κρω. θυμάμαι. κρω. πεινάω. πεινάνε. κρω. το χώμα κυλά. τις σκοτωμένες λέξεις κρύβει. λάσπη. λάσπη. να θυμηθώ τη γεύση της λάσπης. παίζει η γλώσσα. τα χείλη σκουπίζει. κρω, κρω, κρω. παραλύω. σαπίζω. μορφάζω. μορφασμός. πεσμένη στο πάτωμα. κρύο πάτωμα. παγωμένα μέλη. είμαι αυτό. είμαι αυτό. είμαι αυτό το μάτι με τη συσσωρευμένη οργή. είμαι αυτό το μάτι που στη λάσπη κυλά. βλέφαρα κλειστά. βλέφαρα. βλέφαρα. μορφασμός. τα βλέφαρα να στάζουν καπνιά. η γλώσσα γλύφει. αυτήν την ουλή από μαχαίρι. στο πρόσωπο. αυτήν την ουλή. φεύγει. φεύγει. ζητώ το σώμα μου πίσω. ζητώ τα μάτια μου πίσω. φεύγει. φεύγει ο καπνός. το σώμα φεύγει. σκορπισμένα κύτταρα και αιμοσφαίρια. το σώμα μου πεσμένο στο πάτωμα. φεύγει. φεύγει. στο βρυχηθμό του ζώου. στη μάχη. στην πυρόλιθη σπηλιά. στη θυσία και στην τρέλα. στον απειρόμετρο φόβο της αρχής. στο φόβο του ήλιου. στο φόβο της καταιγίδας. στο φόβο των προσωπίδων. στο φόβο της πείνας. της εγκατάλειψης. της άρνησης. φεύγει. στο ματωμένο ναό της φρίκης. κρω.

ω μυστήριο. ω απάτη. ω νοσταλγία ζωής.







18 σχόλια :

  1. Ω! Υπέροχη πένα που γεννάς μικρά θαύματα....
    Με τη γεύση της λάσπης, τι όνειρα να προσδοκώ απόψε, έτσι όπως σκιαγράφησες τις νύχτες μου....
    Γλυκό φιλί καληνύχτας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα μου αρεσε τοσο το σχολιο της αδυναμιας που δε μπορω παρα να συμφωνησω Βικυ μου! εισαι υπεροχη λεμε! :)
      φιλακια και στις 2 σας!

      Διαγραφή
    2. μέσα από τούτη τη λάσπη μάθαμε, έστω και ασυνείδητα, να παίρνουμε τις πιο δυνατές ανάσες...
      όχι απαραίτητα γιατί το θέλουμε, μα γιατί ΠΡΕΠΕΙ. πρέπει γιατί δεν είμαστε μόνοι... από τη δική μας ανάσα, και άλλοι αναπνέουν...

      πόσα ευχαριστώ να σου πω Πετρουλίνι της ψυχής μου;

      Διαγραφή
    3. αδυναμία είναι αυτή! μοναδική και μία!

      σ' ευχαριστώ τόοοοοοσο πολύ, γλυκό μου!
      φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Αντάλλαξε το τελευταίο δεκάρικο,
    μ' ένα πακέτο τσιγάρα
    και μια γομολάστιχα.
    Ο αντίλαλος γλυκιάς μουσικής
    έγλυφε τα σγουρά μαλλιά
    σ' ένα κάλεσμα μεθυστικό.


    *νοστάλγησα μια ζωή........


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νοστάλγησα μια ζωή...

      ντυμένη χρώμα και άρωμα
      μ' έναν ήλιο να χαϊδεύει τα μαλλιά
      έναν καφέ ξεγνοιασιάς
      κι ένα τσιγάρο απόλαυσης
      και όχι του καημού

      * θέλω λευκές σελίδες και ένα στυλό διαρκείας...

      Διαγραφή
  3. Βαρέθηκα να φοβάμαι και είμαι έτοιμος για όλα...

    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σαν δε φοβάσαι... σαν δεν ελπίζεις τίποτα... ναι, είσαι έτοιμος για όλα!

      καλημέρα Ανταίε!

      Διαγραφή
  4. Αριστοτεχνικός ο λόγος σου.
    Οι εικόνες που δημιουργείς σαν ένα θεατρικό και κινηματογραφικό deja vu.
    Υπέροχο.

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να είσαι καλά! σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!

      φιλιά πολλά και ευχές για μια μέρα έτσι όπως εσύ τη θέλεις!

      Διαγραφή
  5. μπραβο για την ωραια αναρτηση σας σας περιμενω στο μπλογκ μου να τα λέμε και απο εκει και να ακουω την γνωμη σας για οσας σας ενδιαφερουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ!
      σ' ευχαριστώ και για την πρόσκληση!

      Διαγραφή

  6. Γράφεις και βγαίνουν στον πλειστηριασμό οι αλήθειες σου.
    Μόνο που για να τις αποκτήσει κάποιος θα πρέπει να αγαπά πολύ το ποιητικό σώμα και να είναι πρόθυμος να δώσει ψυχή για να πάρει αισθήματα.
    Χαίρομαι που οι αναζητήσεις σου διαφέρουν η μία από την άλλη αλλά πάντα είσαι στο στίγμα το ένα και το αυτό που σηματοδοτεί την γλαφυρή πένα σου την ευφάνταστη.
    Σε διαβάζω και φεύγω με το ποιητικό μέλι.
    Ευφραίνεται ο ουρανίσκος μου.
    Η καρδιά μου αγάλλεται..
    Σε φιλώ κυρία μου!











    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριέ μου,

      λόγια δε βρίσκω για να σας ευχαριστήσω. μονάχα θα πω, πως τούτη την τιμή απεριόριστα, πέρα από τη φυσική αμηχανία μου, την απολαμβάνω!

      Διαγραφή
  7. Αν αυτό το κείμενο έμπαινε σε μπουκάλι
    για να ταξιδέψει στους ωκεανούς από την
    πυρίτιδα που κρύβει μέσα του θα το διατρυπούσε
    και ελεύθερο θα συνέχιζε το ταξίδι


    φιλί Βίκυ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου,

      με τιμούν τα λόγια σου, με συγκινεί το τρυφερό σου βλέμμα
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  8. Δεν έχω λόγια Βίκυ μου! Όλα αυτά τα ασύνδετα, ατάκτως ερριμμένα μόνο έτσι δεν είναι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλιά Αριστέα μου!
      το νοιώθω πως με νιώθεις... σ' ευχαριστώ ολόψυχα!

      Διαγραφή