Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013

Διάνυσμα


Εσύ για μένα ουρανός
φως παρμένο από σκοτάδι

διανύω το σώμα σου
ρίγη παλμοί μεταγγίζονται
λάβαρο σηκώνεται πόθου
μέσα μου μέσα σου αντάρα
στων χεριών το ποτάμι άγκυρα ρίχνω
κραυγάζω ιαχές καταρράχτες φωτιάς
όπως τα δάχτυλα σχίζουν την υγρασία
όπως ανάσες χαράζουν το δέρμα
όπως μοσχοβολά μελίσσιο αίμα
όπως τα χείλη καίνε τη σάρκα
όπως σταγόνες στάζουν στο στήθος

γεύση ανείπωτη
αίμα σάρκα κι ανάσες κοφτές
σ’ αδηφάγου έρωτα τροχιές σμίγουν


από την ποιητική συλλογή  Έρωτας κραταιός ως θάνατος



16 σχόλια :

  1. Ριγος η καθε σου λεξη...
    Φωτια που με καιει ολοκληρο..
    Ερωτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έρωτα σαρωτικέ και αδηφάγε...
      έρωτά μου...

      Διαγραφή
  2. πω πω λαβα απο παθος ξεχυνεται σημερα σε τουτο το μπλοκοσπιτακι! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόση προσδοκία απ' ετούτη τη λάβα να καιγόμαστε...

      ευχαριστώ μικρό μου!

      Διαγραφή
  3. Απόλυτο συναίσθημα ο έρωτας
    και φορές φορές αδηφάγο κι όποιος
    αντέξει.....

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σαν δεν τ' αντέξει, πως δεν τ' αξίζει πα' να πει...

      φιλί

      Διαγραφή
  4. Αγαπητή μου κυρία Βίκυ,

    Μόλις βρήκα ένα φιλί που είχατε αφήσει για εμένα!
    Το πήρα και ήλθα να σας ευχαριστήσω και με την σειρά μου να σας κουνήσω όλο χάρη την ουρά!

    Με εκτίμηση,
    Σήφης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλυκέ μου, ευγενέστατε και τσαχπίνικε Σηφάκο μου χίλια φιλιά για σένα!

      Διαγραφή
  5. Ω! Τι ωραία! Μέχρι στιγμής γνώριζα μόνο την γεωμετρική και την αλγεβρική περιγραφή του διανύσματος!
    Η δική σου οπτική είναι σαφώς πολύ πιο ενδιαφέρουσα!!!

    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που τη βρίσκεις πιο ενδιαφέρουσα, Αθηνούμπα μου!
      σιγά που δε θ' αλλάζαμε τα δεδομένα...

      φιλί ουδόλως γεωμετρικό!

      Διαγραφή


  6. Ο έρωτας πάντα αγρίμι που μας κατασπαράσσει θα είναι-
    Έδωσες όψιμα το πάθος με τις λέξεις σου και έκανες να ακουστεί η γλυκιά του κορμιού μουσική.
    Να είσαι καλά Βίκυ!
    Ωραιότατη η νέα σελίδα σου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι ο έρωτας και έτσι ας παραμείνει...
      σ' ευχαριστώ, Στρατή, για κάθε σου λέξη! τιμή και χαρά τα σχόλιά σου!

      καλό μεσημέρι να έχουμε!

      Διαγραφή
  7. η αλήθεια είναι ότι με ξάφνιασε ο τίτλος γιατί αλλιώς το έχω συνηθίσει το διάνυσμα αλλά μου αρέσει πολύ που το συνάντησα και έτσι μέσα από αυτή την ερωτική σου διάσταση στην όμορφη αυτή ανάρτηση σου...
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι που νόμισες πως σπούδασες την επιστήμη. εγώ θα σου αλλάξω όλα τα δεδομένα χαχαχα
      ευχαριστώ φιλενάδα!

      Διαγραφή
  8. Σε πείσμα των ανέραστων καιρών που ζούμε, τούτη η λάβα, η φθινοπωρινή...
    Την αγάπη μου και στους δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και οι δύο, πολύ σ' ευχαριστούμε Ανταίε!
      να είσαι καλά!

      Διαγραφή