Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2013

Θέμα τύχης


Μήτρα και σάβανο μοιράζουν χαρτιά
παίζει η τύχη παιχνίδι διπλό
πίσω από κάθε πρόσωπο από κάθε σφαγή
ω μυστήριο ω απάτη ω σκοτεινή αρχή
στο φόβο του ήλιου στο φόβο των προσωπίδων
στο φόβο της εγκατάλειψης στο φόβο του νερού
ματωμένος ναός της φρίκης
ματωμένες πύλες της πείνας
κατάρα στην πίκρα την περιφρόνηση
που μας σαπίζει με δηλητήριο διπλό
θυσία σκλαβιά κόλαση κόλαση
τις λέξεις σου γδέρνεις
στην αθωότητα που ονειρεύτηκες
αργά πολύ αργά
δίχως νιότη δίχως αύρα πρωινή
δίχως φωνή ξύλινη και στιλβωμένη

αχ δεν μπορείς ν’ υπαινιχθείς καν την αμφιβολία
αχ δίχως μία σταγόνα δροσιάς
νυχτώνει νυχτώνει νυχτώνει










18 σχόλια :

  1. Βικυ μου τα λογια του τοσο δυναμικα, κοφτερα θα ελεγα, προσωπικα τρομαξα διαβαζοντας το. αληθεια.... μου αρεσε ομως που τρομαξα.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου, καμιά πρόθεση δεν είχα να σε τρομάξω!
      και παρ' όλ' αυτά σου άρεσε! τι να πω, παρά πως, σ' ευχαριστώ πολύ! :)

      Διαγραφή
  2. Αυτή την τύχη με τα διπλά παιχνίδια της άχτι την έχω!!!
    Κατά τα άλλα όλο και νυχτώνει εδώ...

    Καλή σου μέρα...φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, Μαρία μου. όλο και νυχτώνει...
      όμορφο βράδυ να έχεις. φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Εμεινε ενα κερι ελπιδα σε αυτη τη νυχτα.
    Αναψε το...



    Μαχαιρι ως το κοκαλο αγαπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μ' αναμμένο πάντα το κερί... σ' όλες τις νύχτες...
      και πάντα ως το κόκαλο, μωρό μου. σ' όλα...

      Διαγραφή
  4. δεν μπορεί μόνο να νυχτώνει κάποια στιγμή θα ξημερώσει και η αθωότητα που ονειρεύτηκες θα γίνει σταγόνα δροσιάς...
    η αλήθεια είναι ότι μπορεί να είμαι και εκτός θέματος...
    καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είθε, κορίτσι, είθε...
      καλό βραδάκι να έχουμε

      Διαγραφή
  5. Απορια: "ο χαμενος τα παιρνει ολα?"

    Επιβεβαιωση: ο χαμενος κανει "μπεεε" σε μαυρο φοντο βασανιστηριων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο χαμένος μένει με το βλέμμα και τα χέρια αδειανά...
      επιβεβαίωση: ένα μαύρο λιβάδι που "μπεεεε" αντηχεί.

      Διαγραφή
  6. Η τύχη, οι συγκυρίες ή το πως χειρίζεται ο καθείς τα πράγματα;

    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ή όπως του επιβάλουν να χειριστεί;

      καλή Κυριακή να ξημερώσει, Αθηνούμπα μου!

      Διαγραφή
  7. Αν το διάβαζα ανάποδα, γραμμή - γραμμή, πάλι την ίδια κορύφωση θα είχε...
    Όλες οι λέξεις σου και καθεμία ξεχωριστά, είναι αυτό που νιώθουμε όλοι τούτες τις άγριες μέρες...
    Το φόντο σου... πόσο εύγλωττο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι να μην το νιώθαμε... να μη χρειαζόταν να το νιώσουμε ποτέ...

      σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!

      Διαγραφή