Κυριακή, 5 Οκτωβρίου 2014

Επαίτης



                                                Τι ζήτησα;
                                                Χωρίς ήττα να γράφεται η ζωή μου
                                                μ’ ένα χαμόγελο που θ’ άνθιζε
                                                μα δεν

                                                κυμβαλίζον αιθέρας
                                                κρούει τις θύρες της ψυχής
                                                φτερουγίζω μακριά
                                                ψηλά φτερουγίζω
                                                σαφώς ηλιόγδαρτη
                                                φυλάω τα περάσματα
                                                όσο αντέξω όπως αντέξω
                                                άνεμους φίδια όρνια
                                                π’ άτσαλα συνωστίζονται
                                                στην πλάτη και στο στήθος

                                                αγέλες ανθρωπόλυκων
                                                φόβο οσμίζονται
                                                αθροίζουν υπόκωφες βοές
                                                δυσθυμίες γεννήτριας δακρυφόρου

                                                αποπλέω για λίγο
                                                εκτός πεδίου διαφυγής
                                                μοναδικός ορίζοντας
                                                ένα παράθυρο κλειστό
                                                μια χτισμένη πόρτα
                                                καρέκλες 
                                                ως ώρες κενές
                                                κενού απόλυτου

                                                ανατομία πτώματος
                                                δαχτύλων ξεχασμένων
                                                στο άδειο μας τραπέζι


από την ποιητική συλλογή Πικροί ως άψινθος καρποί



14 σχόλια :

  1. Καλή σου μέρα, Κυρά των λέξεων.
    Δέξου την υπόκλιση ενός μόνιμου επαίτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα!
    Καλη επιτυχια...στη παρουσιαση της νεας ποιητικης σας συλλογης...
    να εισαστε καλα...
    παντα φωτισμενη...και δημιουργικη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Βίκυ μου
    Ξέντυσα το ποίημα σου
    κι αντίκρισα την σκληρότητά του...

    φιλί που σε αγαπά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το παραθυρο θα ανοιξει και η πορτα δεν θα ειναι πια χτισμένη Βίκυ μου. Τι να πρωτοπω γι αυτο το ποιήμα;
    Συγχαρητηρια!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακης!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ποιητική δύναμη των σύνθετων λέξεων συνιστά την εμπροσθοφυλακή της σκέψης σας.

    Καλή σας επιτυχία στη νέα ποιητική εκδοχή σας.
    Γιάννης πολιτόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπόκλιση, φιλί, συγκίνηση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Βίκυ μου. Πάντα σκληρή η έκφρασή σου μέσα όμως στη λυρικότητά της βουτηγμένη στα αισθήματα.
    Να έχεις μια όμορφη βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βίκυ μου, τι να πω...
    Με τσάκισε αυτός ο μοναδικός ορίζοντας...εκείνα τα ξεχασμένα δάχτυλα...
    Εξαιρετική όπως πάντα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σκληρό αλλά πολύ αληθινό Βίκυ μου!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. επαίτης και ζητιάνος για αυτα... φοβερό καλη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή επιτυχία στην παρουσίαση του βιβλίου σου Βίκυ μου!! Μέσα από την καρδιά μου!!
    Χνώτα αγάπης και θαυμασμού στο κλειστό σου παράθυρο θησαυρέ μου!!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ν' αφήσω κι εγώ τις ευχές μου για το νέο σου ξεκίνημα. Την αγάπη μου και το θαυμασμό μου, γιατί όσες φορές έρχομαι στα δωμάτια σου, γονατίζω και προσκυνώ στις λέξεις σου.
    Απ' τα καλύτερά σου αυτό που διάβασα...
    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή