Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2013

Συγκάτοικοι



στις ακριβές μου φίλες Κική, Θεώνη και Βούλα 
που βάδισαν τον ύστατο δρόμο...



Στην καρδιά μου κοράκι μαύρο
κατοικεί

ω! ας έρθει κάποτε
ο καιρός
που ποντίκια
δεν θα ροκανίζουν τις σάρκες μου
που σκουλήκια
δεν θα ρουφούν το μυαλό μου
και στη σάλα του σπιτιού μου
δεν θα χορεύουν πεινασμένα
φαντάσματα

η  Θεώνη πεθαμένη
η Αγγελική πεθαμένη
η  Παρασκευούλα πεθαμένη
πεθαμένη
πεθαμένη
πεθαμένη

γλιστρούν μέσ’ από χαραμάδες
κατοικούν τις πολυθρόνες μου
κατοικούν τις ντουλάπες μου
κατοικούν τ’ αραχνιασμένα μου φορέματα

μη φεύγετε τους λέω
θα γεμίσω τα χέρια σας λουλούδια
τα μάτια σας πουλιά
το άδειο στόμα σας
μ’ έναν κόκκινο ήλιο
μη φεύγετε τους λέω
κάθε που ξημερώνει
μη φεύγετε

ω! ας έρθει κάποτε
ο καιρός
που όταν γυρίζω απ’ τους δρόμους
δεν θα ξαπλώνω στο νεκροκρέβατό μου
σε σκοτεινό δωμάτιο θαμμένη
να ξεκολλώ τις σάρκες μου
να γδέρνω την ψυχή μου

σε τοίχους  αγριεμένους
έτοιμους να με κατασπαράξουν
κρεμάω τα κάδρα σας
σε πάτωμα γεμάτο εγκαύματα
έτοιμο να με καταπιεί
κρεμάω τ’ ακρωτηριασμένα μου πόδια

δώστε μου τα χέρια σας
δώστε μου μισό ήλιο
δώστε μου

φοβάμαι
και έχω κρύψει τη φωνή μου
και τα μάτια μου
και τα χέρια μου πετρώσανε
και τα μαλλιά μου φίδια γίνηκαν
έτοιμα να πνίξουν
φοβάμαι

μη φεύγετε τους λέω
μη φεύγετε




από την ποιητική συλλογή Λέξεις βρύα της ψυχής








22 σχόλια :

  1. Πως να αποφύγεις
    το αναπότρεπτο...είναι να
    μην βρεθείς αδύναμος μπροστά
    στην επιβουλή του γιατί τελικά
    θα σε εξοντώσει
    με την απολυτότητα του!!!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να το αποφύγεις δεν μπορείς.
      μα πως να βρεθείς δυνατός μπροστά του; τι να σε παρηγορήσει μπροστά στο αμετάκλητο;

      φιλί

      Διαγραφή
  2. Και στο τονισα...."ακορακιαστο"
    Εσυ επιμενεις να το υμνεις.
    Θα υποθεσω πως ειναι το δικο μου
    και ηρθε απλα να σου συμπαρασταθει
    κι οχι να κλεψει ψυχη.
    Η τραγικοτητα της απωλειας
    μα...πιο τραγικο απ'ολα θαρρω πως ειναι
    οταν "γινει η απωλεια συνηθεια μας".

    Καλομεσημερολουλουδοπουηαγωνιατοσκελετωνειμερανυχταμερανυχταμερα......νυχταααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τρις ήρθε. απρόσκλητο και αμετανόητο...
      και ούτε που μπόρεσα να το συνηθίσω...

      καληνυχταμεπορτεςκλειστεςγιατουςαπροσκλητους

      Διαγραφή
  3. Ε, μα τώρα πες μου: είναι αυτή ανάρτηση για μετά από μπαλόνια και τούρτες και κεράκια κι ευχές;; Αυτό το (αγριο)μέλι τι το έχεις είπαμε;; Στενή συγγένεια, ε; !! Χαχαχαχα! Σαςφιλωγλυκακαιτιςδυοσαςγιατισαςαγαπω! :))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. από τη χαρά στη λύπη και τούμπαλιν μια μικρή, ανεπαίσθητη κλωστίτσα μας χωρίζει...

      φιλιά Πετρουλίνι γλυκά κι αγαπησιάρικα!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. σε φιλώ γλυκό μου και σ' ευχαριστώ πάρα πολύ. το νιώθεις;

      Διαγραφή


  5. Είναι κάποιοι πόνοι που πραγματικά καίνε πολύ.
    Η μνήμη είναι ρουφιάνα που σε προδίδει πάντα.
    Ξέρω κι εγώ απ’αυτά. Όταν μεγαλώνεις ξέρεις ο καθένας.
    Πανάθεμα στην θνητότητα που κατέχουμε!
    Αλλά εκείνο που είναι ακριβό είναι και προσφιλές ανάμεσα στα τοπία που αγαπά η Ποίηση.
    Εκεί χωρούν οι ψυχές που αγαπήσαμε και δεν μπορεί κανείς να τις αποβάλλει.
    Έτσι νικιέται ο πούστης ο θάνατος.
    Έτσι αγαπώ να θυμάμαι εγώ.
    Σε διαβάζω γιατί την ψυχή μου διαβάζω.
    Και ολοένα δεν ξέρω πόσο αλήθεια αντέχει..
    Καλό βράδυ Κυρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έρχονται στιγμές που λες άλλο δεν αντέχω... έρχονται στιγμές που στα γιατί πνίγεσαι και κανένα διότι δεν σε ξεδιψάει...
      και τότε γράφεις... γράφεις... για να νικήσεις; για να σωθείς; και για τα δυο μαζί; ξέρω πως με καταλαβαίνεις...

      καλή νύχτα Κύριε!

      Διαγραφή
  6. Ήθελα σοβαρά να σχολιάσω!
    Ήθελα!
    Τι μου εμφάνισες πριν σχολιάσω το σχόλιο της Πέτρας ε;
    Αφού ! Αφού είμαστε κακός συνδυασμός εμείς οι δύο!
    (Για αυτό και τη λατρεύω)

    Υπέροχη Βίκυ ακόμα και στα πένθιμα .....
    Να σου δώσω μισό ήλιο;

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να μου δώσεις, Αριστέα μου. να σου στείλω κι εγώ. όλοι μας τον έχουμε ανάγκη...
      σ' ευχαριστώ πολύ!

      υ.γ. δεν είσαι η μόνη που τη λατρεύεις την άτιμη!

      Διαγραφή
  7. Δεν έχω λόγια...λένε πως ο χρόνος θεραπεύει, η ψυχή όμως πάντα λαχταρά κι άλλο....
    Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μύθος παρηγοριάς Μαρία μου....

      καλό ξημέρωμα να έχεις!

      Διαγραφή
  8. Χμμμμ... Κι ο Νεκτάριος πεθαμένος είναι. του είχα πει κι εγώ να μην φύγει, αλλά πάντα του κεφαλιού του έκανε και δεν με άκουσε.
    Βέβαια από τη ζωή έφυγε, από τη σκέψη μου ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι. ούτε έφυγε, ούτε θα φύγει από τη σκέψη
      μα πόσο πεινάνε η αφή, η ακοή και η όρασή μας.....

      Διαγραφή
  9. Μπάι δε γουέη, ξέχασα να ευχηθώ καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. είναι αυτό το κενό που αφήνει το φευγιό των αγαπημένων μας...
    και το πιο σκληρό
    οι εικόνες, οι μυρωδιές, τα πράγματα που αφήνουν, οι λέξεις τους,
    η αίσθηση αυτού του οριστικού και αμετάκλειτου φευγιού...

    όμως τους μιλάς και οι απαντήσεις έρχονται στο μυαλό σου
    επειδή ξέρεις τι θα έλεγαν
    κάθε φορά...
    το γνωρίζω το κενό αυτό Βίκυ μου!
    το έχω μαζί μου,
    συμβαδίζει με την εικονική πληρότητα...

    το γεγονός ότι ζουν στο μυαλό μας είναι η δική μας νίκη στο θάνατο...
    φιλιά πολλά
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τόσο καλά το περιγράφεις... είναι όλα τούτα που τώρα πια παρελθόν.... δε θα τους ξαναδείς, δε θα τους ξαναμυρίσεις, δε θα τους ξανακούσεις...
      οι αναχωρήσαντες και οι εναπομείναντες... ανάμεσά τους, μονάχα οι μνήμες...
      ναι, το γνωρίζεις τούτο το κενό. το νιώθω...

      φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
  11. το ποιήμα σου αυτό κάθε φορά που το διαβάζω με συγκινεί τόσο πολύ γιατί είναι τόσο αληθινό...
    όταν χάνεις ένα φίλο χάνεις ένα κομμάτι από την ψυχή σου άρα όταν χάνεις τρεις ακριβές φίλες χάνεις ψυχή και ζωή μαζί...
    φιλιά!
    καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν χάνεις οποιονδήποτε αγαπάς... όταν κανείς δεν μπορεί ν' αντικαταστήσει κανέναν...

      φιλιά κορίτσι, πολύ σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή