Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013

Έμβρυο αύριο





Πες τους πως χορτάσαμε ανάσες
πες τους πως χτίσαμε εδώ γιατί φύσαγε
πες τους πως έχουμε απείραχτα μάτια τυφλά
και ένα έμβρυο αύριο
μην αγγίζετε
το παιδί σπάει
το παιδί έχει όρεξη
το παιδί στην παραλία
ή στο πάρκο
με τις φίλες του στο δωμάτιο
μόνο στο σπίτι να ιδρώνει
το παιδί στις φωτογραφίες
ή κάτω απ' το νερό
το παιδί στο βράχο με το μαγιό
ή το παιδί με το ξεφούσκωτο μπαλόνι
το παιδί με το βραχνιασμένο κλάμα
το παιδί στα σκαλιά που ουρλιάζει
το παιδί με τον ήλιο
ή το παιδί που μεγαλώνει
κι ύστερα
συρρικνώνεται
ζαρώνει
μαζεύεται
κρύβεται
αγγίξτε μονάχα λίγο
μην αγγίζετε την ψυχή του
φοβάται
το παιδί με το στεφανωμένο μέτωπο
ή το παιδί με το περίεργο χαμόγελο
...μην αγγίζετε…
το παιδί σπάει...



από την ποιητική συλλογή Με μια φλόγα όπως πάντα






32 σχόλια :

  1. Ευθραστο σαν τη ζωή μας
    "Γιατί αν ζήσει το παιδί
    υπάρχει ελπίδα...."Με συγκίνησες!!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα συμφωνησω με το σχολιο της φιλης Ελενης. συγκινηθηκα και ειδα την ελπιδα να φεγγει μεσα στο κειμενο!
      φιλακια Βικουλα!

      Διαγραφή
    2. εύθραυστο πολύ, Ελένη μου... ας προσέχουμε μη σπάσει...
      σ' ευχαριστώ πολύ!

      φιλί

      Διαγραφή
    3. φιλιά μικρό μου
      πολύ σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Ρίγησα...
    Γραμμή και ριπή!..
    Το προσκυνώ αυτό που έγραψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, η ιστορία αυτού του παιδιού, που είναι η αφορμή και η αιτία, σκέτο ρίγος και αποτροπιασμό...
      σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου!

      Διαγραφή
  3. Κοπελιά........ανατρίχιασα σύγκορμη.........

    Έχεις σκεφτεί ποτέ αλήθεια να γράψεις θεατρικό;;.... Στο λέω με πολύ μεγάλη σοβαρότητα....
    Σε φιλώ πολύ γλυκά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ούτε που έχει περάσει από το μυαλό μου...

      να είσαι καλά, Πετρουλίνι μου. φιλιά γλυκύτατα για σένα!

      Διαγραφή
  4. Αααααα, πολύ μου άρεσε! Μην με ρωτήσεις το γιατί, θα σε γελάσω και δεν το θέλω.
    Επίσης και κάτι ακόμα που δεν ξέρω γιατί συνέβη, είναι ότι καθώς το διάβαζα μου ήρθε στο νου το τραγούδι "Δεν ξερω τι να παιξω στα παιδιά".
    Σε ασπάζομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα όχι δε θα σε ρωτήσω. δεν είμαι περίεργο παιδί εγώ!
      θα σου πω μονάχα πως σε όμορφα μονοπάτια πήγε ο νους σου...

      σε ασπάζομαι δις

      Διαγραφή
  5. Προσεκτικά ας αγγίξουμε λίγο γιατί δε θέλουμε να σπάσει...δε θέλουμε να φοβάται...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, Μαρία μου. πολύ προσεκτικά. είναι ήδη ραγισμένο και φοβισμένο πολύ...
      φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Έσπασα.. Καλό μήνα καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  7. Ωραία επικεντρώθηκαν η Αθηνά και η Ελένη..
    Αφήνεις το θέμα σου εξαντλημένο τόσο που δεν θα ήξερα και τι άλλο να προσθέσω.
    Λίγος Σαββόπουλος θα βοηθούσε είναι αλήθεια:
    ΅δεν ξέρω τι να παίξω στα παιδιά
    Εσύ πάντως κινείς τα νήματα της σκέψης και λειτουργείς θεατρικά τόσο που να ποιείς ήθος αποδεκτό και αρεστό..
    Καληνυχτίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τ' αγάπησα. το πόνεσα πολύ τούτο το παιδί,..
      Κύριέ μου, σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  8. Υποκλίνομαι για μια ακόμη φορά Βίκυ μου!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πάρα πολύ καλό μου!
      καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  9. δυστυχώς το παιδί σπάει πολύ εύκολα και δεν ξανακολλάει...
    και αυτό το ποιήμα σου είναι υπέροχο...
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έσπασε σαν έπεσε σε χέρια βδελυρά...
      σ' ευχαριστώ Ντινάκι!

      Διαγραφή
  10. Δε βρίσκω λόγια, είναι φτωχά για να εκφράσω αυτό που νοιώθω, θα πω μονάχα ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ!!!
    Από σκέψη, από αντίληψη, από έκφραση, από μηνύματα....μόνο να θαυμάσω μπορώ κι αυτό σου μεταφέρω Βίκυ μου!
    Καλή εβδομάδα με δύναμη ψυχής! Φιλάκια πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, όλα τα ευχαριστώ δικά μου!
      να έχεις ένα όμορφο βράδυ, έτσι όπως εσύ το ορίζεις
      σε φιλώ!

      Διαγραφή
  11. απλά πανέμορφο.
    απλά!
    καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένα απλό ευχαριστώ κάποιες φορές δεν αρκεί...
      να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  12. Τι να μη σπασει....
    Ολα τα βασανιστηρια εμεις του τα κανουμε...ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ
    συν τη διαστροφη μας..."αθελα" μας...ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ
    συν το οτι του κλεβουμε τον αερα του...ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ...

    Το εξαφανιζουμε θες να πεις...το ΑΥΡΙΟ ΜΑΣ!

    Καλησπερολουλουδοραγισμενηςγλαστρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΈΤΣΙ
      και τούτο το συγκεκριμένο κατακερματισμένο είναι... και σαν κι αυτό χιλιάδες-εκατομμύρια άλλα...

      φιλί!

      Διαγραφή
  13. Γεννηθηκε αποψε ενα παιδι...ελπιζει ακομα στους ανθρωπους ο θεος....Υπεροχο,φιλη μου.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω μου, πολύ σ' ευχαριστώ!

      υ.γ. δεν έχεις μπλοκ έτσι; ή μήπως εγώ δεν κατάφερα να σε βρω;

      Διαγραφή
  14. Εξαιρετικό ταλαντούχα φίλη μου!!!
    Από την κάθε του λέξη, προκύπτουν μαθήματα ψυχολογίας και παραινέσεις προς γονείς.
    Χρόνια πολλά, είναι ο μήνας σου! Χρόνια γεμάτα έμπνευση και αγάπη σου-σας εύχομαι!
    Και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπημένη μου, ξεχωριστή μου Μάγδα, μέσα από την καρδιά μου σ' ευχαριστώ!

      ναι, είναι ο μήνας μας! οι ευχές σου πάντα στολίδι στην ψυχή μας!
      σε φιλάμε και οι δυο!

      Διαγραφή
  15. Υπέροχο!Σαν υπάρχει όλα μπορούν να γίνουν πιο όμορφα...

    Μεγάλο φιλί αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καρδιά μου, έτσι θα έπρεπε να είναι.
      μα τούτο το παιδί, όπως τόσα και τόσα παιδιά, δεν τ' αφήσανε ν' ανθίσει... τον κόσμο όμορφο κάποιοι βρώμικοι δεν τον αντέχουν...

      φιλί ως τον ουρανό!

      Διαγραφή