Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2013

Θέλω να μάθω







20 σχόλια :

  1. Μεινε "λιγο" στη σιωπη του τιποτα,
    μονο με παρατηρηση...
    και θα μαθεις.

    Μιαγλυκιακαλησπερασελιγοαλκοολβαλμενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εκεί μένω εκεί ζω
      παρατηρώ κάθε λεπτό κι όμως τίποτα δεν έμαθα...

      καλή Κυριακή αγριομελένια μου!

      Διαγραφή
  2. Εντάξει! Γράφω εγώ εκατό σειρές, έρχεσαι εσύ και τα λες όλα, μέσα σε μια σειρά..... Σε φιλώ γλυκά Βικάκι μου....
    (αμάν! ξέχασα κάτι που σου έχω υποσχεθεί.... πολύ κακό παιδί έχω γίνει. :((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένα ευχαριστώ, φιλιά πολλά και μια αγκαλιά μεγάλη, Πετρουλίνι μου

      (μακάρι έτσι και γι' αυτόν το λόγο τα κακά παιδιά να ήτανε...)

      Διαγραφή
  3. Σε όλους που ζουν, αξίζει να ζουν και όλους αξίζει να τους πενθούν όσοι τους είχαν αγαπήσει. Λέω εγώ τώρα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε προσωπικό επίπεδο ναι. και εγώ συμφωνώ μαζί σου...

      Διαγραφή
  4. τι ερωτημα ειναι αυτο Βικουλα μου;
    μας εκανες σκονη με τη μια.
    ποτε δεν ειχα αναρωτηθει κατι τετοιο.

    δε γνωριζω την απαντηση, ισως και να μην υπαρχει, γνωριζω ομως με με δυο γραμμες μπορεις να πεις τα παντα!!!!

    φιλια αγαπημενη μου ποιητρια! (και οχι μονο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μήπως εγώ γνωρίζω; μήπως μπορώ να σκεφτώ ιδεαλιστικά και συγχρόνως αντικειμενικά;

      φιλιά καλό μου - πολύ σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Πολύ με άγγιξε...
    Εκτός του λόγου και το γεγονός οτι χθες ,στη μάνα, έβγαλα μια σχετική φωτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. η απορία σου με προβλημάτισε αλλά δεν ξέρω να απαντήσω ακριβώς...
    βρήκα κάτι ψάχνοντας ίσως βοηθήσει εδώ epas-mytil.les.sch.gr/oldpage/12.doc
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ψάχνοντας σε κείμενα λύση-απάντηση δε θα βρούμε, κορίτσι....

      φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Καίρια βασανιστικά ερωτήματα
    κι αν κάποιος θεωρεί ότι έχει
    απαντήσεις του βγάζω το καπέλο
    Δέκα ζωές δεν φτάνουν
    έστω και προς εμπέδωση των ερωτήσεων

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απολύτως συμφωνώ μαζί σου Ελένη.
      το ερώτημα αφορμή για σκέψη μονάχα...

      φιλί

      Διαγραφή
  8. Πολλές φορές το ερώτημα είναι από μόνο του μια θέση!
    Κι ενώ μπορώ , νομίζω πώς μπορώ, να απαντήσω στο πρώτο, το δεύτερο με αφήνει άλαλη εδώ και πόση ώρα!
    Προβληματισμένη φεύγω αλλά για καλό μάλλον Βίκυ μου!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι Αριστέα μου.
      το ερώτημα μια θέση από μόνη του. θέση μα όχι και απάντηση είναι...

      φιλιά καλό μου!

      Διαγραφή
  9. Δεν το μαθαίνεις. Το ανακαλύπτεις...
    Καλό βράδυ Βίκυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι τούτη η ανακάλυψη να μη μας ισοπεδώσει Κανελλάκι μου...

      όμορφο απομεσήμερο!

      Διαγραφή
  10. Δύσκολα μας βάζεις Βίκυ μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι. ομολογώ πως δεν είναι ερωτήσεις που εύκολα απαντώνται... αν μπορούν ν' απαντηθούν και ποτέ...
      φιλιά Μαρία μου!

      Διαγραφή