Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2014

Ταξίδευε 2




Δυστροφία μυϊκή. μυϊκών κυττάρων θάνατος. σώμα σκευοφύλακας μυϊκών νεκρών κυττάρων. σώμα άβιο. έμβιο μυαλό. αντιφάσεις ασύμμετρες. ασύμμετρη ζωή. ακινησία συντριπτική σε κόσμο γοργοπόδαρο. φυλακή. μέρα-νύχτα. φυλακή. το μυαλό αφυλάκιστο. κάθε μέρα ταξίδευε. το μυαλό αφυλάκιστο ταξίδευε. έρωτας ο ουρανός. έρωτας το πέλαγο. έρωτας το αδύνατο. παραμ παραμ παραμ. ταξίδευε. παράμ παραμ παραμ ταξίδευε. με το μυαλό στον κόσμο όλο ταξίδευε. παραμ παραμ παραμ. ταξίδευε. 

βουτιές απ' τ' ουρανού τα σύννεφα. πουλί. κολύμπι στο φως. πυρπολημένο φως. άλλοτε υπέροχα γαλάζιο. τόσο φως που τα μάτια μαστιγώνει. βουτιές απ' της θάλασσας τα βράχια. γοργόνα. κολύμπαγε. κάθε μέρα κολύμπαγε. το κεφάλι βούταγε. βαθιά στο νερό. στα σύννεφα βαθιά. το αγόρι τ' ανέμου. το κορίτσι του νερού.  σ' ουρανό και θάλασσα κάθε μέρα βαθιά κολύμπαγε. 

μικρό εύθραυστο πουλί και πέταγε. πουλί. στη ζεστή θαλπωρή της νύχτας. ανάμεσα από λεύκες ψηλές. πάνω ψηλά. πουλί. σε δρόμους φεγγαρολουσμένους. σε σπίτια χαμηλόστεγα. εύθραυστο μικρό μεθυσμένο πουλί και πέταγε. σ' ανταριασμένους έρωτες. πέταγε. σ' αγάπες δυνατές και γαλήνιες. πουλί που έχτιζε φωλιές. σ' έρωτες κι αγάπες. πουλί. πέταγε κι έχτιζε φωλιές. το αγόρι τ' ουρανού. το κορίτσι των πουλιών. σ' ουρανό και γη κάθε μέρα ψηλά πέταγε. 

παραμ παραμ παραμ. ταξίδευε. παράμ παραμ παραμ ταξίδευε. με το μυαλό στον κόσμο όλο ταξίδευε. παραμ παραμ παραμ. ταξίδευε. 

24 σχόλια :

  1. ποσο χαιρομαι που ανοιξες τα σχολια!
    ημουνα σιγουρη πως καποια στιγμη θα το εκανες!

    οπως γραφεις δε θες ομορφα λογια, την αληθεια θες!
    ε και εγω την αληθεια θα σου πω!

    γραφεις τοσο "σκοτεινα" ομορφα που με τρομαζεις και με κανεις να χαιρομαι μαζι!!!

    φιλακια πολλα αγαπη μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η χαρά της διαδραστικής επικοινωνίας είναι μεγάλη, το διαπίστωσα ήδη.
      φυσικά και θέλω την αλήθεια. ένα ωραιοποιημένο ψέμα, κανέναν δεν βοηθά, έτσι δεν είναι;
      σ' ευχαριστώ πολύ καλό μου. φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Βίκυ μου
    Υπέροχη η γραφή σου, οι μικρές σου προτάσεις περιέχουν πληθώρα συναισθημάτων και εικόνων.
    Το μυαλό είναι ελεύθερο να ταξιδεύει ακόμα και αν κατοικεί σε ένα κορμί που είναι καταδικασμένο στην ακινησία.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πονάει αφάνταστα το καταδικασμένο κορμί, Ελένη μου. μα σαν το μυαλό απεγκλωβιστεί και τα κάγκελα της φυλακής του σώματος λιώσουν, παντού ελεύθερο θα μπορεί να ταξιδεύει...
      πολύ σ' ευχαριστώ! φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Χμ, ευτυχώς όμως κάποιες φορές μέσα στην ακινησία δεν είναι το αδύνατο ο έρωτας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ω ναι! ευτυχώς που το αδύνατο δεν είναι ο έρωτας. η καταλυτική του δύναμη σαρώνει και "κινητοποιεί" τα πάντα...

      Διαγραφή
  4. Επιτέλους!
    Σιωπηρά ερχόμουν και διάβαζα... Και ήθελα τόσα να γράψω κάθε φορά. Για την εκπληκτική γραφή σου!
    Για τις εξαιρετικές φωτογραφίες που επιλέγεις!
    Για αυτά τα παρα παπαμ που και μένα ταξίδεψαν..

    Καταπιάστηκες με ένα βαρύ θέμα.... Ξέρεις πόσες φορές αναρωτήθηκα για όλα τα εγκλωβισμένα μυαλά μέσα σε πεθαμένα σώματα...
    Λες και ήσουν μέσα σε ένα από αυτά!

    Να'σαι καλά Βίκυ μου αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτός είναι και ο πραγματικός ακρωτηριασμός, ο πραγματικός θάνατος: τα εγκλωβισμένα μυαλά μέσα σε πεθαμένα σώματα...
      όπως και η πραγματική αναπηρία μία είναι: αυτή του μυαλού....
      ευχαριστώ πάρα πολύ αγαπημένο μου Αριστούδι!

      Διαγραφή
  5. πολύ όμορφο το ταξίδι του μυαλού...
    τόσες φωτεινές εικόνες...
    πολύ μαρέσει το παραμ παραμ σαν να χορεύει το μυαλό...
    την αλήθεια λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το μυαλό χορεύει, ταξιδεύει, κολυμπά. το μυαλό τα πάντα νικάει, τα πάντα κινητοποιεί.
      σ' ευχαριστώ κορίτσι που την αλήθεια λες!

      Διαγραφή
  6. Άτιμο παιδί, δράττομαι της ευκαιρίας μιας που άνοιξες σήμερα (σήμερα μόνο;;) τα σχόλια, να σου πω πως το σημερινό, αλλά και το ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ κείμενο σου, είναι από τα πιο συγκλονιστικά σου κείμενα!!! Έπαθα την πλάκα μου και σε....έβριζα που είχες κλείσει τα σχόλια και ήθελα να το γράψω η καημενούλα! Χαχα! Καλά, ξέχασα ο,τι άλλο είχα να πω! Πολλά γλυκά φιλιά Βικάρα μου και καλή επιτυχία για την Κυριακή, μιας και μπαίνεις στην τελική ευθεία! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρουλίνι μου, ευτυχώς που ξέχασες και τη γλίτωσα χαχαχα
      η Κυριακή της παρουσίασης της ποιητικής συλλογής "Χωρίς" του Σέργιου Μαυροκέφαλου ήταν μια απόλαυση και μια εμπειρία μοναδική από πολλές πλευρές.
      φιλιά γλυκά αγαπημένο μου και ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
  7. Σε ευχαριστούμε που άνοιξες τα σχόλια και μπορούμε να σε συντροφεύουμε πάλι σε αυτό το ταξίδι...σε αυτό το πέταγμα!!!
    Καλή επιτυχία αύριο!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν είναι κάποια που πρέπει ν' ευχαριστήσει, αυτή είμαι εγώ Μαρία μου. μου έλειψε πολύ η συντροφιά σας σ' αυτό το ταξίδι των λέξεων.
      να είσαι καλά - σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα και καλώς σε βρίσκω Βίκυ! Ερχομαι από της Πέτρας μας!! Είχα ξαναπεράσει αλλά δεν μπορούσα να αφήσω σχόλιο και τολμώ να πω κι εγώ ότι χάρηκα, σχεδόν ανακουφίστηκα που τα άνοιξες!
    Να πω κι από δω καλή επιτυχία στο βιβλίο που θα προλογίσεις! Καλοτάξιδο και καλοδιάβαστο!

    Το ποίημά σου κι όμως μια γλύκα μου άφησε στα χείλη κι ας έχει αντιφάσεις ασσύμετρες η ζωή που ζει κι η ζωή που θέλει να ζήσει.
    Δεν λέω όμορφα λόγια. Την αλήθεια μου λέω. Του έδωσες φτερά για να τη ζήσει..
    Σε φιλώ και χάρηκα που σε γνώρισα! Θα σε επισκέπτομαι ακόμα κι αθόρυβα.
    Μαριλένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου, χαρά και τιμή μου που ήρθες!

      η ζωή έτσι είναι. για τον έναν ή για τον άλλο λόγο ασύμμετρη... όμως, όταν θέλεις κάτι πολύ το μυαλό θα βρει τον τρόπο να το πετύχει. ακόμα και σ' ένα ακινητοποιημένο σώμα θα δώσει φτερά που θα το κάνουν να ταξιδεύει όπου εκείνο θέλει να πάει...

      σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, ήταν μια όμορφη Κυριακή πολιτισμού που όσοι παρευρεθήκαμε θα τη θυμόμαστε για πολύ-πολύ καιρό. σ' ευχαριστώ επίσης και για την αλήθεια σου και για τα καλά σου λόγια.
      σε φιλώ, να έχεις έναν όμορφο μήνα!

      Διαγραφή
  9. Ταξιδεύαμε με τα κείμενα και τις σκέψεις σου Βίκυ μου, μα εσύ μας... "φυλάκισες" την έκφραση, γλυκιά μου!
    Μην παρεξηγηθώ, Σέβομαι απόλυτα την επιλογή σου! Χάρηκα όμως που άνοιξες τα σχόλια, τουλάχιστον σήμερα!
    Δράττομαι της ευκαιρίας να σου πω άλλη μια φορά πόσο σε θαυμάζω!
    Με πόσο ταλέντο συνυπάρχουν η σκέψη, ο λόγος και το συναίσθημα στα κείμενα σου, αφήνοντας
    στον αναγνώστη γόνιμη επίνευση! Το θέμα σου και σήμερα πολύ δυνατό!
    Ίσως μέσ' από υπέρβαση ν' αφεθούμε ελεύθεροι σ' ένα ταξίδι!
    Να είσαι καλά Βίκυ μου, να έχεις ένα χαρούμενο Σαββατοκύριακο κι εύχομαι καλή επιτυχία την Κυριακή!
    Φιλιά πολλά με βαθιά εκτίμηση κι αγάπη!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου, ψυχή μου, ένα μικρό διάλειμμα ήταν το κλείσιμο των σχολίων.

      σχεδόν τα πάντα στη ζωή μας υπέρβαση και αγάπη χρειάζονται για ν' απογειωθούν. διαφορετικά παραμένουν ασήμαντα και "καθηλωμένα"...
      σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο όμορφα κι ενθαρρυντικά σου λόγια! η αγάπη και ο θαυμασμός ανάμεσά μας αμοιβαίος είναι. να είσαι καλά, γερή και δυνατή και να έχεις έναν όμορφο Απρίλη μπροστά σου! σε φιλώ!

      Διαγραφή
  10. Κάθε ανάρτησή σου, τύμπανα που βαράνε στην ψυχή!!!!!
    Δε με πειράζει που πονάω από τις φωτογραφίες και τα λόγια,ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ αυτό που με κάνεις να νοιώθω.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!
    Φιλί γλυκό στην άκρη του προσώπου σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίνα μου, ξέρεις πόσο όμορφο είναι να στο λένε αυτό; εγώ πως και με πιο τρόπο να σ' ευχαριστήσω για τη χαρά και τη συγκίνηση που μου έδωσες;
      το πιο γλυκό φιλί μου και όλες τις ευχές μου σου στέλνω!

      Διαγραφή
  11. Πάντα με ταξιδεύει η ποίηση σου γλυκιά μου φίλη. Συνέχισε :) καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα, Μαρία μου αγαπημένη.
      σ' ευχαριστώ πολύ για όλα!

      Διαγραφή