Παρασκευή, 4 Απριλίου 2014

Βήματα-αράχνες 1




Μόνη. μόνη. μόνη. βυθίζεσαι. μόνη. κεφάλι σκυφτό. παραπαίον σώμα. βήματα. μόνη. πάνω-κάτω στο σπίτι. έρημο σπίτι. παραπαίον σώμα. ξεβρασμένο σώμα σε σπίτι έρημο. βήματα-αράχνες. σπίτι-παγίδα. πάνω-κάτω στο σπίτι. αράχνες σε σπίτι-παγίδα. βήματα. ερημιά. χέρια μόνα. γδέρνουν ματώνουν το σώμα. ερημιά. πάνω-κάτω στο σπίτι. τ' αδυσώπητα κι ανείπωτα. στους τοίχους στο πάτωμα χαραγματιές. τ' αδυσώπητα κι ανείπωτα χαραγματιές. έρημο σώμα. χθόνιο. χέρια έρημα. γίνονται σκιές και χάνονται στη νύχτα. τα χέρια. το σώμα. στο έρημο σπίτι. το γεμάτο των ανείπωτων κι αδυσώπητων τις χαραγματιές.

πάνω-κάτω στο σπίτι. βήματα ξυραφιές. βήματα ραψωδοί ψυχής ερημωμένης. μόνη. μόνη. μόνη. αγωνίας παραλήρημα. γύρω σκιές. παγωνιά. γύρω σκιές και κουρέλια. γύρω έμβρυα νεκρά. ερώτων σαρκοφάγων. νεκρά τα πολυπόθητα τα έμβρυα. νεκρά. κρεβάτι σαβανωμένο. έρωτες έμβρυα νεκρά. μόνη. μόνη. μόνη. πηγάδι που στον πάτο σε ρουφάει. βυθίζεσαι. κρεβάτι-πηγάδι που σε ρουφάει. παγωνιά. ούτε ένα χέρι να σε τραβήξει. ούτε ένα χνώτο να σε ζεστάνει. παγωνιά. πάνω-κάτω τα παγωμένα μέλη. έρημα κινούνται στο πουθενά. ερήμους ματαίως ενώνουν. μάταια βήματα. βήματα μάταια πάνω σε γυαλιά. σπασμένα ματωμένα γυαλιά. σπιθαμή προς σπιθαμή βήματα αιμάτινα. σε σχοινί τεντωμένο. σε κουζίνα-σαλόνι-δωμάτιο. βήματα. παγωμένα βήματα σε σχοινί τεντωμένο. μόνη. μόνη. μόνη. ερημιά.


28 σχόλια :

  1. βίκυ μου απλά σου εύχομαι καλημέρα...όμορφα λόγια δεν θα πω, γιατί δεν έχω λόγια απλά....η αλήθεια είναι ότι φανερά και αληθινά είναι υπέροχο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα Νικόλα και καλή εβδομάδα!
      σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  2. αχ αυτα τα βηματα Βικυ μου που γινοται επανω σε κοφτερα πατωματα και τρυπανε ομοιομορφα πολλες φορες την ανθρωπινη σαρκα μας!
    με εκανες να δω σταλες αιματος στο πατωμα σημερα μα ειναι περιεργο γιατι δεν τρομαξα, αφρανθηκα. το πιστευεις;
    κι ειναι αληθεια κουκλα μου!!!

    φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ίσως τούτα τα βήματα κάποτε τα κάναμε κι εμείς ή ίσως τα κάνουμε στο μέλλον κι όσο πιο πολύ το συνειδητοποιούμε πως μέσα στη ζωή είναι κι αυτά, τόσο δεν θα μας τρομάζουν...
      και βέβαια το πιστεύω και σ' ευχαριστώ πολύ για το συναίσθημά σου μικρό μου!
      φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Παρουσιάζεις μια πραγματικότητα με την οποία πολλοί έχουμε έρθει αντιμέτωποι, με ρεαλιστικο τρόπο!
    Καλο Σαββατοκυριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή εβδομάδα Αριάδνη, σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετικό, αν και ακατάλληλο για μεσημβρινή ώρα... :-)
    Μάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) ναι, όσο να 'ναι λίγο βαρύ για τούτες τις ώρες είναι...
      μάκια πολλά.

      Διαγραφή
  5. Παντάμ παντάμ παντάμ.......
    Φιλιά πολλά Βικάρα μεγάλη! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι, αλλά έχει τύχει να γνωρίσω κάποιους που έχουν υποτίθεται παρέα, αλλά είναι πιο μόνοι από την κυρία του κειμένου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ω ναι! και θαρρώ πως ετούτη η μοναξιά που περιγράφεις είναι πολύ-πολύ οδυνηρή...

      Διαγραφή
  7. Με ένα κλικ κι είμαι εδώ...
    περνάω
    διαβάζω
    και τσουρουφλίζω τα φτερά μου στο φως...
    ξανά...
    και ξανά...
    και ξανά...
    ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορινάκι, πόσο χαίρομαι που είσαι εδώ....

      Διαγραφή
  8. Το'γραψες με την καρδιά κι όχι με τα δάχτυλα.
    Δεν διαβάζεται, ακούγεται σαν παλμογράφος...
    Σου στέλνω μια αγκαλιά θαυμασμού και εκτίμησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβώς έτσι γράφτηκε Κανελλάκι μου. με την καρδιά...
      μια αγκαλιά αγάπης τρυφερής σου στέλνω!

      Διαγραφή
  9. Δεν πρέπει να υπάρχει χειρότερο από το να μην έχεις ένα χέρι να σε τραβήξει.....από το να βυθίζεσαι και να πνίγεσαι μέσα σου μόνη...έτσι λέω και μακάρι να μην το διαπιστώσουμε ποτέ!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι να μην Μαράκι μου...
      μα σαν μας τύχει, μακάρι να βρούμε τη δύναμη να το παλέψουμε...
      φιλιά κι ευχές για μια όμορφη, ει δυνατόν, εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. σαν ταινία θρίλερ με πρωταγωνιστή τον εαυτό της...
    λέξεις κλειδιά βήματα-αράχνες. σπίτι-παγίδα. κρεβάτι-πηγάδι...
    καληνύχτα με υπόκλιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα με πολλά-πολλά ευχαριστώ Ντινάκι μου!

      Διαγραφή
  11. Μοναξιά, μοναχικότητα, ηθελημένη απομόνωση... Κοινός παρανομαστής αυτός ο ιστός που συνειδητά ή ασυνείδητα υφαίνουμε...
    Συγκλονιστικό το ποίημά σου Βίκυ.
    Καλημέρα και φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου, πόσο σωστά το επισημαίνεις! συνειδητά ή ασυνείδητα υφαίνεται ετούτος ο ιστός...
      πολύ σ' ευχαριστώ!
      φιλί, αγκαλιά και καλημέρα!

      Διαγραφή
  12. Η λυση στο προβλημα δινεται.
    ΜΟΝΗ.Αυτη ειναι η λυση
    Εμεις και τα "ακρα" μας.
    Ή θα υφανουμε θηλια
    ή θα υφανουμε πεπλο.

    Καλησπερολουλουδομιαςμικρηςρομαντικηςαραχνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι να υπήρχανε άνθρωποι κάθε ηλικίας τόσο δυνατοί που μόνοι να ύφαιναν πέπλο...
      καλησπέρα αγριομελένια-ρομαντική-αράχνη

      Διαγραφή
  13. Ναι! Κάποτε τα έκανα κι εγώ Βίκυ μου! Τα μετρούσα για να νιώθω ζωντανή!
    Τα ανείπωτα.... κι όμως τα κατέγραψες αριστουργηματικά!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, Αριστούδι μου, κάποτε κι εγώ... τόσο, που το πάτωμα ν' ανοίξει κόντευε και να με καταπιεί...
      σε φιλώ χαρά μου και πολύ-πολύ σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  14. Κατάπληκτη μεθώ με τη Ποίησή σου!!!
    Αργοπόρησα λίγο αλλά ήρθα

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, αγαπημένη μου, τι μέθη στην καρδιά μου χάρισες!
      σε φιλώ και σε χιλιοευχαριστώ!

      Διαγραφή