Παρασκευή, 25 Απριλίου 2014

Με μιαν ανάσα

                                                Με μιαν ανάσα μυρωμένη
                                                για σένα μίλησα.
                                                Στους κήπους των Ευμενίδων
                                                κατρακυλώντας -
                                                χλωμόθωρη κερένια,
                                                την Εσχάτη των Λυγμών
                                                αρραβωνίζομαι.

                                                Ξανά και ξανά.
                                                Ο θάνατος ν’ αφαιρεί τα λόγια
                                                απ’ τα σφιγμένα δόντια,
                                                τα θηρία να οσμίζονται
                                                σάρκα άγρια
                                                παντέρμη.
                                                Ξανά και ξανά.

                                                Που είσαι;
                                                Στην ερημιά των τόπων
                                                χάνεσαι
                                                ανάμεσα σε ρίζες γέρικες
                                                που σε ρουφούν εντός τους
                                                γυρεύοντας ανεμοπάλες

                                                πότε τρικυμία
                                                πότ’ ακρογιαλιά.                                                    

                                                Θαρρείς
                                                Θαρρώ.
                                                Άρρητοι και έκπτωτοι
                                                ραντίζοντας μέλι της πληγές μας
                                                θρεμμένοι σύμπαν ακατέργαστο
                                                εσαεί
                                                γεννώντας ταριχεύσεις
                                                χρώματα δύο
                                                στιγμές δύο
                                                αράχνες δύο.

                                                Χαρτογραφώ ψηλαφώντας.
                                                Ιδού οι κρατήρες
                                                ιδού οι λύκοι
                                                ιδού ο Εσύ-Σφαγέας.
                                                Ιδού το τέλος
                                                τ’ ατελέσφορο.

από την ποιητική συλλογή Πάνε χρόνια που σαν αγρίμι




42 σχόλια :

  1. κάποιος δαίμονας... τρελός εξαφάνισε την ανάρτηση αυτή. έτσι κι εγώ, για να του πάω κόντρα, την ξανα-ανέβασα. ευτυχώς τα σχόλιά σας παρέμειναν στην επισκόπηση σχολίων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ τι καλή που είσαι σ' ευχαριστώ πολύ χαχαχα

      Διαγραφή
  2. ποιώ - ελένη

    Καλημέρα Βικάκι μου Χριστός Ανέστη κι ό,τι επιθυμείς Η γραφή σου συγκλονιστική!!!! Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, αγαπημένη, να είσαι καλά που μ' ενθαρρύνεις πάντα! σ' ευχαριστώ και σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  3. Νικόλας Τσάρας

    ιδού το τέλος τ΄ατελέσφορο.....!!!!!!!! .συγκλονιστικό συμφωνώ και εγώ καλημέρα Βίκυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό ξημέρωμα Νικόλα! πολύ σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Αθηνά...

    Με μιαν ανάσα το διάβασα! Πώς αλλιώς; Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με δύο ίσως; χαχαχα
      καλό ξημέρωμα ομορφιά μου!

      Διαγραφή
  5. Roadartist

    "τα θηρία να οσμίζονται σάρκα άγρια παντέρμη." Έτσι και στη ζούγκλα της ζωής... Χρόνια πολλά, ότι επιθυμείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι ακριβώς και εκεί. κυρίως εκεί...
      ότι επιθυμείς και συ...

      Διαγραφή
  6. Maria Kanellaki

    Σαν αρχαία τραγωδία, γραμμένη σε σύγχρονη γλώσσα. Οι Ερινύες να καταδιώκουν τα "άγρια θηρία" κι οι Ευμενίδες να προστατεύουν τους έκπτωτους και τους κατατρεγμένους. Βίκυ μου θέλει μελέτη το κάθε σου πόνημα. Σε κάθε ανάγνωση, ανακαλύπτω πολυδιάστατους συμβολισμούς. Βάζω σημάδι κάποιες λέξεις σου και ξεδιπλώνω τη φαντασία μου στις απέραντες εκτάσεις τους λόγου σου. Υπέροχες στιγμές και εναλλασσόμενα συναισθήματα... Σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ σ' ευχαριστώ για τη συγκίνηση που κάθε φορά μου δίνεις και που ούτε μπορείς να φανταστείς πόσο μεγάλη είναι...

      Διαγραφή
  7. Ελενα Λ.

    Συγκλονιστικό και τόσο αληθινό! Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη Βίκυ μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενά μου πολλά φιλιά, πολλά-πολλά ευχαριστώ, ευχές αμέτρητες!

      Διαγραφή
  8. Joan Petra

    Άρχισες πάλι να αναρτάς αυτά που με μαγεύουν και με κάνουν να νιώθω τόσο αμήχανη μπροστά στην Τέχνη σου...... Πολλά γλυκά φιλιά Βικάρα αστείρευτη! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρουλίνι πολυαγαπημένο σ' ε υ χ α ρ ι σ τ ώ!

      Διαγραφή
  9. Giannis Pit

    Καλησπέρα και από εμένα... Δύσκολη γραφή.....βαρύς στοχασμός, έκφραση ατμοσφαιρική, σημαντική.... δεν έχω παρά να υποκλιθώ σε αυτό, να το διαβάσω, να το απολαύσω. Καλό βράδυ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ολόψυχα σ' ευχαριστώ Γιάννη! να είσαι καλά και ένα όμορφο ξημέρωμα να έχεις!

      Διαγραφή
  10. Άμυ (Ψυχής σιωπές)

    πότε τρικυμία πότ’ ακρογιαλιά. Θαρρείς Θαρρώ. Άρρητοι και έκπτωτοι ραντίζοντας μέλι τις πληγές μας......!!! Χριστός Ανέστη Βίκυ μου!Χρόνια Πολλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. marilenaspotofart

    Χρόνια πολλά Βίκυ μου με υγεία εύχομαι!!! Χριστός ανέστη!! Όταν ψιθυρίζεις ποιήτριά μας, η σιωπή κρατά την ανάσα της μετρώντας παλμούς! Τι να πω εγώ η λίγη.. Με κάθε ανάγνωση κι άλλο νόημα που πρώτα ήταν κρυμμένο.. Ένα ποίημα Ευριπίδειο. Ένα ποίημα αντιήρωας που ο νικητής είναι και χαμένος και το αντίθετο.. Έντονα συγκρουσιακό, γεμάτο δράση εσωτερική κι εξωτερική που όμως εντείνει την ακινησία, το τέλος.. Το ρέκβιεμ ή ο μονόλογος μιας εκπνοής.. Βίκυ μου!! ♥ Τα φιλιά μου και τον θαυμασμό μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ η πολλή έχεις πολλά και πολύ όμορφα πάντα να λες!
      και εγώ μόνο να σ' ευχαριστήσω ολόθερμα μπορώ για τούτο το άγγιγμα ψυχής που έκανες στις λέξεις μου!
      σε φιλώ γλυκά και τις ευχές σου ανταποδίδω!

      Διαγραφή
  12. Κυριακή-Κορίνα Δημητρουλάκη

    Θαρρώ, μα δεν αναθαρρώ παίρνοντας μιαν ανάσα πώς να ζήσω...? Καλή σου μέρα, κυρά των λέξεων Φιλί κι αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όμορφη κυρά μου, όνειρα πουπουλένια να έχεις...
      φιλί και αγκαλιά

      Διαγραφή
  13. Βίκυ μου τι όμορφα που πλέκεις τις λέξεις, τις χρωματίζεις και εμείς τις ψηλαφούμε....
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τούτη η ψηλάφηση δώρο πολύτιμο για μένα!
      φιλιά Έλενά μου!

      Διαγραφή
  14. Αχαχαχαχα!!!!!!! Το έπαθες κι εσύ το "σύνδρομο" Mr Bean ε;;; Αχαχα! Που όλα τα σχόλια είναι δικά σου και...σου απαντάς κιόλας!!! Μάκια πολλά Βικάρα μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άσε Πετρουλίνι μου, το έπαθα το καταραμένο το σύνδρομο χαχαχα
      φιλιά χαρά μου!

      Διαγραφή
  15. Είπα το απόγευμα -ο δαίμων γαρ-πως σοβάρεψε πολύ το πράγμα...:-)
    Αλλά εδώ, ἐτσι κι αλλιώς είναι σοβαρά και υπέροχα τα πράγματα...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και χαρτογραφούμε ψηλαφώντας...όπως πάντα υπέροχη, όπως πάντα υπέροχοι στίχοι!

    Βίκυ μου χρόνια πολλά με υγεία κι ευτυχία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόσο σ' ευχαριστώ!
      υγεία κι ευτυχία: την καλύτερη ευχή του κόσμου που μου έδωσες με αγάπη στην ανταποδίδω!
      φιλιά Μαρία μου πολλά!

      Διαγραφή
  17. Αχ ωραία! Γύρισαν όλα στη θέση τους! Χαίρομαι!
    Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν δεν είχα και σένα, θα το είχε φάει η μαρμάγκα!
      καληνυχτούδια!

      Διαγραφή
  18. Αυτό που κάνεις το λέω μαγεία.Δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω διαφορετικά.
    Δεν θα σταματήσω ποτέ να σ'ευχαριστώ για όλο αυτό που μου κάνεις.

    Το πιο γλυκό φιλί μου στην πιο αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβή μου, αγαπημένη μου ψυχή, είναι πολλά αυτά που μαγικά μεταξύ μας μοιραζόμαστε...
      μια τεράστια αγκαλιά και πολλά φιλιά σου στέλνω!

      Διαγραφή
  19. Την εσχάτη των Λυγμών αρραβωνίζομαι....
    Ανατριχιάζω όταν σε διαβάζω Βίκυ μου ....
    Σε φιλώ γλυκά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ύψιστή μου τιμή Αριστούδι μου!
      φιλιά γλυκά!

      Διαγραφή
  20. Βικυ μου πέρασα τις προάλλες και σε διάβασα, δεν άφησα όμως μήνυμα κι όταν ξαναπέρασα δεν υπήρχε η ανάρτηση κι αναρωτήθηκα τι να έγινε? αλλά να που συμβαίνουν κι αυτά.
    "...ραντίζοντας μέλι της πληγές μας
    θρεμμένοι σύμπαν ακατέργαστο" ..
    Ασύλληπτη σκέψη, έμπνευση, συναίσθημα!
    Κάθε φορά με μαγεύεις, με καθηλώνεις, με μορφώνεις Βικούλα μου!
    Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα, καρδιά μου!
    Φιλιά πολλά με ολάνθιστη αγκαλιά!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ραντίζεις με μέλι την καρδιά μου, Κατερίνα μου και δεν υπάρχει γλυκύτερο, μαγευτικότερο συναίσθημα απ' αυτό!
      να μου προσέχεις, να είσαι πάντα καλά!
      θεώρησε την εκτίμηση και την αγάπη μου δεδομένες. σε φιλώ!

      Διαγραφή