Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2014

Πανδημία


Η ευτυχία, ένα έμβρυο νεκρό στην κοιλιά του τέρατος. Σάπιο και επιθετικό, μάστιγα πραγματική το αποσυντεθημένο της ευτυχίας έμβρυο. Ιοί μολυσματικοί τα συναισθήματα. Πρέπει γρήγορα να καταπολεμηθούν, μη και το κακό εξαπλωθεί ανεξέλεγκτα. Μετά το τσίμπημα των συναισθημάτων, τα παράσιτα στον οργανισμό εισέρχονται. Η άμυνα με ειδικούς μηχανισμούς παρακάμπτεται. Εάν τελικά ο οργανισμός το νόσημα δεν καταφέρει ν’ αντιμετωπίσει, εάν η κατάλληλη θεραπεία δεν βρεθεί τότε για το μολυσμένο άνθρωπο το μοιραίο θα επέρχεται.

Πυρετός στα εργαστήρια του τρόμου. Της ανοσίας το εμβόλιο πρέπει να βρεθεί αντί θυσίας πάσης. Όμως, όσο και αν οι ειδικοί προσπαθούν οι έρευνες μάταιες αποβαίνουν. Τα κέντρα των αποφάσεων είπαν πως κινδυνεύουμε άμεσα απ’ των ιών την εξάπλωση. Πως όσοι δεν αυτοθεραπευθούν θα θανατώνονται άμεσα, είπαν. Τάφοι ομαδικοί για τους νοσούντες ελέω θεών σαρκοφάγων ανοίχτηκαν. Τα πάντα τέθηκαν σε εφαρμογή ως μέρος των σχεδίων ετοιμότητας. Σχέδια προμελετημένα. Αποτελέσματα άμεσα.

Δημιουργήθηκαν ειδικές δυνάμεις ασφαλείας εναντίον εκείνων που προσπαθώντας να διαφύγουν στις εντολές δεν υπάκουσαν. Η γη σκάφτηκε. Τα σχέδια εκτελέσθηκαν πάραυτα. Οι φονευθέντες χιλιάδες. Απ' των συναισθημάτων τους ιούς και τους χρόνιους φορείς τους απαλλάχθηκε ο τόπος. Κρανία και οστά και λωρίδες ξεφτισμένων υφασμάτων εμποτισμένων μ' αίμα ιικό σε τάφους αναπαύθηκαν ομαδικούς. Από ανατολάς έως δυσμάς διάσπαρτοι οι τάφοι. Βρίσκονται παντού. Σε δρόμους δίπλα, κάτω από κτήρια, μέσα σε χωματερές, κάτω από πλατείες και παιδικές χαρές, μέσα σε σχολεία πανεπιστήμια και θέατρα. Παντού. Οι ελάχιστοι εναπομείναντες ράφτηκαν ζωντανοί μέσα σε κοιλιές νεκρών αγελάδων. Το σχέδιο εστέφθει υπό πλήρη επιτυχία. Τα συναισθήματα ολοσχερώς καταστράφηκαν. Τα κέντρα των αποφάσεων, και αυτήν τη φορά, έδρασαν επιτυχώς. Στης νεκρόπολης τον τόπο συναισθήματα έπαψαν να υπάρχουν.

Στου αφανισμού τον καιρό. Πίσω από τα πρόσωπα πρέπει να κοιτάς. Τα πάντα συμβαίνουν πίσω από τα πρόσωπα. Τις εντάσεις τις υπόγειες, τις μάχες τις εσωτερικές εκεί τις βλέπεις. Τις κάποτε δοσμένες λιπόψυχα και ηττημένες εξ αρχής. Ένας θίασος γελωτοποιών κι άλλοτε τιμωρών τα πρόσωπα. Την εντυπωσιακή ασυμμετρία. Τη βίαιη φύση βλέπεις του εγκλωβισμένου ανθρώπου, αυτού που υπέκυψε στην εκβιαστική αιχμαλωσία του απειλητικού τέρατος. Το τέρας νίκησε. Το τέρας το ανίκητο θα νικηθεί. Από τούτα τ' αφανισμένα κι εκβιαστικά αιχμαλωτισμένα νεκρά πρόσωπα, να είσαι σίγουρος, κάποια μέρα το τέρας θα νικηθεί. 


34 σχόλια :

  1. εννοειται πως θα νικηθει το τερας!
    μαχημοι και νικητες!
    οχι παραδομενοι και δουλοι!

    φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. από το στόμα σου και των παραδομένων και στων δούλων τ' αυτί!
      Κικίτσα μου φιλιά και καλημέρα!

      Διαγραφή
  2. "Μετά το τσίμπημα των συναισθημάτων, τα παράσιτα
    στον οργανισμό εισέρχονται.
    Η άμυνα με ειδικούς μηχανισμούς παρακάμπτεται."
    Και μετά απορείς γιατί οι ρίζες σου ασθενούν κι η καρδιά
    παγώνει και ξεφυλλίζεται....

    φιλί απαντοχής (προσυπογράφω την τελική νίκη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υ.γ το δεύτερο πρόσωπο δεν απευθύνεται σε εσένα
      έχει χαρακτήρα και πρόσημο ευρύτερο

      Διαγραφή
    2. φιλί κι αγάπη που στις καρδιές τις τρεμάμενες ίαση θα επιφέρουν...

      Διαγραφή
    3. υ.γ. το κατάλαβα Ελενάκι μου, μην ανησυχείς.

      Διαγραφή
  3. Δεν θα μπορούσες να περιγράψεις πιο ουσιαστικά Βίκυ μου την κατάσταση αυτή.. Σήψη και βρωμιά παντού κι εμείς απλά το δεχόμαστε με τέτοια ηττοπάθεια που η καλύτερη λοβοτομή θα ωχριούσε μπροστά της.
    Το σάπιο, νεκρό βρέφος της ευτυχίας θα εξαπλωθεί πάνω τους Βίκυ μου! Θα φροντίσουν έστω και τα σκουλίκια του γι αυτό, να σαι σίγουρη!! Payback is a bitch, λένε οι Άγγλοι... Κάποια μέρα αυτά τα σκουλήκια θα γελάνε τελευταία πάνω στο κουφάρι του τέρατος!!
    Να είσαι σίγουρη!! Εως τότε θα αγωνιζόμαστε με ψυχή και φιλότιμο.
    Τα φιλιά και την αγάπη μου, σπουδαία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εκείνη τη μέρα που τα σκουλήκια θ' αρχίσουν το έργο τους στου τέρατος το σώμα θα ήθελα πάρα πολύ να τη ζήσω... γιατί το να δω την αναγέννηση των ανθρώπων όσο ακόμα ζω είναι πόθος διακαής που με φλέγει.
      Μαριλένα της καρδιάς μου σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  4. Θα το νικήσουμε το τέρας που θα πάει γι΄αυτή τη στιγμή ζούμε!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είθε η νίκη αυτή να έρθει Έλενά μου και η ελπίδα μας να μην διαψευστεί....
      πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Ελπίζω να γεννηθει συντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καταπληκτική για άλλη μια φορά , σιωπω και συγχαιρω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλο που υπαρχει η ελπιδα
    αν ετσι το "σχεδιο" οριζει.
    Διαλεγω την αγελαδα μου
    να ενσωματωθω,
    Προφανως ειμαι μολυσμενη...
    προφανως εχω αισθηματα.

    Μια υπεροχη ταινια προτεινω
    με τον κριστιαν μπεϊλ

    "Ανθρωπινο μισος"
    ή
    " Equilibrium "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μόνο η ιδέα της "ίασης" μου φέρνει ρίγη τρόμου...

      την ταινία την έχω δει αγριομελένια μου, πραγματικά υπέροχη που κι εγώ θα την πρότεινα σε όλους.

      Διαγραφή
  8. Eυχαριστώ για την παρατηρητικότητά σου, έγραψες ό,τι ακριβώς είχα στη σκέψη μου.
    Και δεν είναι προσδοκία αυτό που εκφράζεις, αλλά η νομοτελειακή κατάρρευση του "τέρατος".
    Υπέροχη γραφή!
    Καλό βράδυ Βίκυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γι' αυτή τη νομοτέλεια των κοινωνικών και ιστορικών τούτων φαινομένων το ανθρώπινο "σύμπαν" ας συνηγορήσει κι ας βιαστεί πριν χαθούν στην κόλαση του τίποτα τα πάντα...
      να είσαι καλά χαρά μου, πολύ σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Βίκυ μου. Η Γραφή σου δεν είναι εύκολη....! κρύβει πράγματα, σκέψεις, αναδεικνύει σκοτάδια, εικόνες, βγάζει στο φως μύχιους φόβους. Πολλές φορές προσπαθώ να δω πίσω απ τις λέξεις και να αφουγκραστώ... Κείνο που τώρα κρατώ είναι η κατάρρευση του τέρατος.....! η κάθαρση που δίνεις.....! και αυτό είναι το μέγιστο στη σκέψη σου.
    Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν η κάθε τραγωδία, πόσο μάλιστα η πανανθρώπινη, δεν είχε την ελπίδα της κάθαρσης τότε η κάθε στιγμή ζωής αφόρητη θα ήταν Γιάννη.
      σ' ευχαριστώ πάρα πολύ που μ' ενθαρρύνεις, που με φροντίδα σκύβεις στο παίδεμα των σκέψεων και λέξεών μου! καλή σου μέρα να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  10. Αμήν θα ευχηθώ Βίκυ μου .
    Η δική μου αντίσταση είναι η χαρά και η αισιοδοξία ....
    Νιώθω, πιστεύω , ελπίζω!
    Ποιο τέρας αντέχει το φως;
    Καλό ξημέρωμα γλυκιά μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μονάχα μια λεξούλα θα πρόσθετα σε όσα είπες Αριστούδι μου: νιώθω, πιστεύω, ελπίζω, αγωνίζομαι!
      καλημέρα κοπελάρα μου!

      Διαγραφή
  11. μακάρι να νικηθεί το τέρας αλλά δεν το πιστεύω...
    η εικόνα μου θύμισε το τραγούδι "Το κοινό"...
    φυσικά θα υποκλιθώ για τη γραφή σου!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι. δεν μπορώ να το δεχτώ πως ποτέ το τέρας δεν θα νικηθεί. την έχουμε απόλυτη ανάγκη αυτή την ελπίδα!
      σ' ευχαριστώ και σε φιλώ κορίτσι μυστήριο!

      Διαγραφή
  12. Θα το νικήσουμε το Τέρας, σίγουρα ναι;;;........ Χμμμμ...... Αφού το ξέρουμε ότι είναι ανίκητο Βικάρα μου ;) Ή μήπως όχι;... Φιλάρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακόμα και το πιο ανίκητο Τέρας, Πετρουλίνι μου, να είσαι σίγουρη πως κάποια ρωγμή την έχει... αρκεί να έχουμε το νου μας!
      φιλάρες πολλές-πολλές!

      Διαγραφή
  13. "Οι ελάχιστοι εναπομείναντες ράφτηκαν ζωντανοί μέσα σε κοιλιές νεκρών αγελάδων" Πόσο πόνο μα και Πόση αλήθεια!
    Όσο ζω θα ελπίζω, Βίκυ μου, θα γονατίζω, αλλά θα προσπαθώ για να σηκωθώ κι αυτό το δώρο ζωής να μην το χαλαλίσω σε κανένα τέρας! Εύχομαι μόνο να μην μείνω μόνο με την ελπίδα...!
    Υπέροχο κείμενο, εκφράζεις με έναν σπάνιο και χαρισματικό τρόπο όλα αυτά τα άθλια και άγρια που βιώνουμε, μα σιωπούμε!
    Να έχεις ένα ανάλαφρο και γλυκό απόγευμα Βίκυ μου! Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν όλοι σαν κι εσένα σκέφτονταν, Κατερίνα μου όμορφη, αν όλοι τίποτα δεν χαλάλιζαν στο τέρας, αν κανείς δεν σιωπούσε μπροστά του τότε η ελπίδα αυτή πραγματικότητα θα γίνονταν...
      πολύ σ' ευχαριστώ! καλή σου μέρα, φωτεινή σαν το χαμόγελό σου!

      Διαγραφή
  14. Θα νικηθεί!
    Δεν μπορεί να γίνει αλλιώς...μπορεί?
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν μπορώ να το φανταστώ πως οι άνθρωποι έτσι νεκροί τη ζωή τους θα συνεχίζουν...
      καλημέρα, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Αχ! Τι καλά! Ομπρέλες! Όλων των χρωμάτων και των τάσεων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άνθρωποι και υπάνθρωποι στις ομπρέλες βρίσκονται, Αθηνούμπα μου... τα χρώματα ορίζουν, μα δεν καθορίζουν οπωσδήποτε...

      Διαγραφή
  16. Δύσκολο κείμενο, τρομακτικό, ευτυχώς με αίσιο τέλος και μια νότα αισιοδοξίας!
    Πάντα σε καμαρώνω αγαπημένη μου ποιήτρια, γιατί τα συναισθήματα σου είναι πολύ έντονα, δεν υπάρχει μέτριο, ή στον ουρανό ή στο βάραθρο.
    Θα σου στείλω μια μικρή μορφή ευτυχίας, με μια μεγάλη φιλική και ειλικρινή αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αλήθεια είναι πως διαφορετικά, με μέτρο ή σταγονόμετρο, δεν μπορώ τίποτα να βιώνω αγαπημένη μου...
      θ' αδράξω με μεγάλη χαρά οτιδήποτε μου στέλνει η ευγενική, μεγάλη σου καρδιά!
      σ' ευχαριστώ που στη ζωή μου υπάρχεις!

      Διαγραφή