Παρασκευή, 9 Μαΐου 2014

Για ένα τσιγάρο μείνε




άκου. σε κάποιο σπίτι ζούσε ένα κοριτσάκι. και ήταν μια μέρα που. τραγουδούσε πολύ. τραγουδούσε συνέχεια. η μάνα του. το χτύπησε στο πρόσωπο. με ένα καλώδιο μαύρο. να σταματήσει ήθελε. να τραγουδά. έπεσε κάτω. έκλαψε. έκλαψε τόσο που νόμιζε πως. πέθανε το κοριτσάκι. πέθανε. πριν προλάβει να μεγαλώσει. πέθανε. κοίτα με. στα μάτια θέλω. να με κοιτάς στα μάτια. θέλω. να μου μιλάς. μίλα μου. το κοριτσάκι δεν μιλούσε. κάποτε τραγούδαγε. έκλαιγε μετά. μίλα μου. το κοριτσάκι δεν μιλούσε. μίλα μου. μάθε μου. να τραγουδάω πάλι μάθε μου. φοβάσαι. το βλέπω φοβάσαι. να με σώσεις φοβάσαι. να σε θέλω εδώ. φοβάσαι. να μ' αγγίζει η ανάσα σου. το σώμα σου. η σκέψη σου. τα μάτια σου. μόνο εμένα να βλέπουν. να ξαναγεννηθώ. να με λατρεύουν. τα μάτια σου. μέχρι τέλους. να με φιλάς θέλω. να πνίγεσαι από έρωτα. να μου χαμογελάς. και να μου λες αστεία. και να γελάω. και να μου λες αστεία. και να μη γελάω. και να μου θυμώνεις που δεν γελάω. με τα αστεία σου.  κι εγώ να γελάω. γιατί είσαι όμορφος. όμορφος είσαι να σου λέω. και να σε παίρνω από το χέρι. και ν' οργώνουμε τις λεωφόρους. και να κρύβομαι μέσ' στο παλτό σου. όταν κρυώνω. στο παλτό σου. και να μου λες μη φοβάσαι. είμαστε δύο. ένα είμαστε. και να σε φιλάω στα χείλη. και να σου μιλάω για ταξίδια. που θα πάμε. που θα ταξιδέψουμε. μα τελικά πουθενά δεν θα πηγαίνουμε. θα κοιμόμαστε μαζί. με μια κουβέρτα μοβ. θα σκεπαζόμαστε. και τα δάχτυλά μας θα ταξιδεύουν. στα σώματα. θα ταξιδεύουν. κάτω από την κουβέρτα. και θα γυρίζω. θα σε κοιτάω στα μάτια. και θα σου λέω πως. δεν έχω δει πιο όμορφα. και θα σε φιλάω. και θα σε σκεπάζω όταν ψήνεσαι στον πυρετό. και θα σε περιμένω στη σκάλα. σαν σκύλος πιστός. θα σε περιμένω. όταν αργείς απ' τη δουλειά. και θα σε ρωτάω πως πέρασες. και θα μου κάνεις παράπονα. πως από κοντά μου σε στέρησαν. και θα γελάς μετά. θα γελάς. γιατί τώρα είσ' εδώ. θα γελάς. και θα μου λες. να πάμε βόλτα θα μου λες. και θα πηγαίνουμε. και θα σε βλέπω. και θα λέω μην τελειώσει. και θα λέω. από την αρχή. για να κρατήσει. λίγο παραπάνω. να κρατήσει. και θα σε ρωτάω. και θα σε ξαναρωτάω. θα σε ρωτάω συνέχεια. αν μ’ αγαπάς. κι όταν φοβάμαι μη σε χάσω. θα μου λες. δεν θα χαθείς. θα μου λες. κι όταν φοβάσαι. μη με χάσεις σαν φοβάσαι. θα σου λέω δεν. δεν θα χαθώ. και θα πίνουμε μαζί. τον πρώτο καφέ της ημέρας. και θα μου χαμογελάς. και θα σου χαμογελάω. και θα σου λέω καλημέρα. μόνο για μας. για σένα και για μένα. μόνο. και θα σου μιλάω. θα σου λέω. τι αγαπώ και τι μισώ. και θα τρέχω να σου φέρω τις κάλτσες. τις καθαρές. και θα με φιλάς. και θα σε φιλάω. και θα είμαι σίγουρη. όταν θα σε κοιτάζω. και θα σου λέω. σ' έχω ερωτευτεί. κάθε μέρα σ' ερωτεύομαι. και θα σου κρύβω τα παπούτσια το πρωί. για να μην πας στη δουλειά. για να μη φύγεις. και θα εύχομαι να γκρεμιστεί η δουλειά σου. και θα σου λέω. μείνε λίγο ακόμη. και το λίγο θα γίνεται πολύ. και το πολύ πάντα θα γίνεται. και το πάντα σαν μια στιγμή. μικρούλα. μια στιγμή που θα περάσει. και πάλι θα μένω μόνη. θα κοιτάω το παράθυρο. των άλλων τις ζωές. ως που να 'ρθεις. μη φύγεις. μείνε. για πέντε λεπτά. για ένα τσιγάρο έστω. μείνε.



42 σχόλια :

  1. βίκυ το λάτρεψα το αγάπησα φοβερό !! τι να πω!!
    καλο μεσημέρι ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είπες ότι καλύτερο μπορούσα ν' ακούσω... σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Νικόλα!
      καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Βίκυ μου
    Ένας χείμαρρος τα λόγια σου σήμερα
    Μήπως τελικά αυτό που θέλουμε πολύ
    είναι και αυτό που η καρδιά σκληρά απαιτεί
    κι αδιαπραγμάτευτα το καθορίζει...

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απαίτηση σκληρή ταυτόχρονα και ικεσία...
      να είσαι καλά Ελένη μου, σε φιλώ

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτικό!
    Απλά καταπληκτικό!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάρα πολύ σ' ευχαριστώ! πολλά φιλιά Έλενά μου!

      Διαγραφή
  4. και το λίγο θα γίνεται πολύ. και το πολύ πάντα θα γίνεται. και το πάντα σαν μια στιγμή. μικρούλα. μια στιγμή που θα περάσει...
    ίσως όλα είναι εφήμερα και δεν υπάρχει το πάντα, ίσως υπάρχει το πάντα μόνο για λίγους...
    πάλι θα υποκλιθώ και θα φύγω
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μια μικρούλα, μια τόση δα στιγμή το πάντα, κορίτσι...
      πολλά φιλιά, πολλά ευχαριστώ

      Διαγραφή
  5. ότι και να πω,ειναι λιγο!!!
    μπραβο!
    φιλι μεγαλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το εχω διαβασει 5 φορες απο το μεσημερι...και καθε φορα κλαιω....
      και παλι μεγαλο φιλι

      Διαγραφή
    2. φιλί μεγάλο κι ένα ακόμα πιο μεγάλο ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    3. με συγκινείς πάρα πολύ μικρό μου...

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο!!!
    Πόσα κρύβει στην αγκαλιά του ένα "μείνε"...!!
    Καλή συνέχεια Βίκυ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πράγματι κρύβει πολλά, θα πω πως κρύβει και φόβους πολλούς...
      σ' ευχαριστώ πολύ Σοφάκι μου!

      Διαγραφή
  7. Βίκυ μου καταπληκτικό...μάθε μου να τραγουδάω πάλι...και μείνε. για ένα τσιγάρο έστω. μείνε.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τόσο τρυφερό, τόσο μοναδικό το σχόλιό σου Ελένη μου!
      πολύ σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. Είναι κι η φωτό. Είναι και το κείμενο. Πάλι με κόλλησες στον τοίχο και μου αρέσει.
    Το μαύρο καλώδιο της μοναξιάς την ραπίζει κι εκείνη κάθε που εκείνος φεύγει.. Αν ζούσε το κοριτσάκι, θα την κοιτούσε κι εκείνο από το παράθυρό του κι απλά θα τραγουδούσε... Ακου Βίκυ μου!!
    Τεράστια αγκαλιά κι αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τούτο το κοριτσάκι ζει Μαριλένα μου, όμορφη.
      μεγάλωσε και ζει σαν πληγωμένο μικρό πουλί, σαν κλαράκι στον άνεμο που μια απάνεμη αγκαλιά σχεδόν εκλιπαρεί... εκείνη την απάνεμη αγκαλιά που το μαύρο καλώδιο της μοναξιάς θα εξαφανίσει...
      με όλη την αγάπη μου σε φιλώ!

      Διαγραφή
  9. Είναι υπέροχο να ξοδεύεσαι γι' αγάπη και να ποτίζεις με νίκη όνειρα και πόθους!
    Καταπληκτικό Βίκυ μου! Δεν φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι που ηττήθηκε ο χρόνος μου διαβάζοντας σε!
    Να είσαι καλά και να έχεις ένα ήρεμο και φωτεινό απόγευμα! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τούτη την ήττα του χρόνου σου, ως χρυσό μετάλλιο την κρατώ...
      Κατερίνα μου, καλά να είσαι εύχομαι! πολλά φιλιά κι αγάπη σου στέλνω!

      Διαγραφή
  10. Τώρα που διάβασα αυτό το κείμενο, θέλω να πάω να πάρω αγκαλιά τον Σήφη. Δεν ξέρω γιατί, αλλά πάω.
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόσο γλυκιά, πόσο ζεστή η αγκαλιά του Σηφούκου!
      τρέξε γρήγορα! φιλί!

      Διαγραφή
  11. Είναι πάντα μόνιμο το συναίσθημα όταν επισκέπτομαι τούτο το "Ναό" της προσωπικής σου έκφρασης Βίκυ. Είναι ένα δέος....είναι μια σιωπή που προκαλείται σαν να θέλω να σε ακούσω, να σε διαβάσω, να αφουγκραστώ τη σκέψη σου.
    Όταν μπαίνει κάποιος εδώ, το έχω ξαναπεί, νιώθει ένα "δέος", δέος γόνιμο, "φιλικό". Δεν είναι του σκοταδιού η "αγριάδα" που πιθανά να προκαλούσε αποστροφή. Έχεις καταφέρει αυτό ακριβώς το μαύρο "σκοτάδι" να είναι άπλετα γεμάτο Φως.......!!
    Καλό βράδυ να έχεις και σε ευχαριστούμε για αυτά που μοιράζεσαι μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πράγματι, Γιάννη, δεν είναι σκοτάδι παρά μονάχα το φόντο για να φαίνονται πάνω του όλες της ψυχής και του νου οι αποχρώσεις και είναι χαρά, είναι συγκίνηση μεγάλη να βλέπεις πως τούτες τις αποχρώσεις τις μοιράζεσαι με άξιους συνοδοιπόρους.
      η παρουσία σου με τιμά, τα λόγια σου με συγκινούν βαθύτατα.
      ολόψυχα σ' ευχαριστώ, μια όμορφη ημέρα - μια όμορφη εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  12. Δηλαδη.....
    ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ!
    Κι επειδη αυτο
    τοτε...
    κανενα αλλο.

    Φιλιφιλακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δηλαδή.... ανθρώπινη ανάγκη...
      φιλί αγριομελένια μου!

      Διαγραφή
  13. Τα "έσπασες" απόψε!
    Έχω μουδιάσει απ' την ανάγνωση. Σα ν' ανέβηκα ένα βουνό δύσβατο. Η κορύφωση με καθήλωσε. Υπέροχο το αίσθημα!!!
    Βίκυ μου καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένα υπέροχο συναίσθημα, Κανελλάκι μου, με πλημμύρισε καθώς τα λόγια σου ζεστάνανε την καρδιά μου...
      καλημέρα όλη μέρα...

      Διαγραφή
  14. καταπληκτικο Βικυ μου! συγχαρητηρια! με καθηλωσες! καθε τελεια ηταν για μενα κομπος στο λαιμο!
    εξαιρετικη η δουλεια σου!

    καλο σκ να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ μικρό μου!
      καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. "και το λίγο θα γίνεται πολύ. και το πολύ πάντα θα γίνεται. και το πάντα σαν μια στιγμή"

    Κι αυτή σου η φράση η τόσο αληθινή με τρόμαξε λίγο...ας κάνω ένα τσιγάρο ακόμα, να κερδίσω λίγο χρόνο...

    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάθε επιπλέον λεπτό, κέρδος μεγάλο είναι...
      φιλιά κι ευχές για μια εβδομάδα όμορφη Μαράκι μου!

      Διαγραφή
  16. Ουφ. Είναι κι αυτός ο τρόπος της γραφής, που δεν θέλω να τελειώσει, σε διαβάζω με αγωνία και ταυτόχρονα κοιτάζω να δω πόσες σειρές μου άφησες ακόμα... Κοίτα να δεις, σκέψου σοβαρά το ενδεχόμενο να γράψεις -να εκδόσεις εννοώ- και κάτι πέρα από ποίηση. Θέλω συνέχειες, δεν μου αρκεί μάνα μου το λίγο σου! Άντε, φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι κι αυτός, ο δικός σου τρόπος, που τόσο ενθάρρυνση - τόση χαρά μου δίνει!
      φιλιά αγαπημένο μου!

      Διαγραφή
  17. Κι όταν έχουμε ένα σώμα να ξαποστάσουμε, ένα χέρι να ιδρώνει πλάι στο δικό μας, ξορκίζουμε ακόμα και τους χειρότερους φόβους μας. Αυτή είναι η αγάπη. Αυτός είναι ο έρωτας.

    Σε φιλώ Βίκυ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό είναι ζωή μοιρασμένη απλόχερα...
      φιλιά πολλά Κάλλια μου

      Διαγραφή
  18. Είσαι μέσα μου.και τα 'πες όλα.τίποτα δεν ξέχασες.τίποτα δεν άφησες.και 'γω κλαίω.και καπνίζω.μόνη.
    Καλημέρα, φωνή της ψυχής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αααααα, εδώ ήλθα! Ωραία. Φεύγω τώρα...
    Κίσιζ δίαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι καλά που ξανάρθες! έτσι... για να θυμόμαστε και λίγο τα παλιά χαχαχα
      κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή