Δευτέρα, 2 Ιουνίου 2014

Σκιές




Τρέμω το φως κι εκείνο το κενό που μ’ αγκαλιάζει 
διαπερνά τις κόρες των ματιών
σκιές στο σκοτάδι αδυσώπητες 
μου επιτίθενται με κοφτερή λεπίδα 

τρέμω το φως το τρίξιμο στο πάτωμα μ’ ανατριχιάζει 
ήρθαν οι δαίμονες κι έκλεψαν χαρές από τους τοίχους 
το κορμί έρμαιο αποκαθηλώνει
σπάζοντας καθρέφτες ματώνοντας φλέβες 
ζωή μετράω και χαμένες ώρες

με καλημέρα φυλλορροούν οι μέρες
στα σκληρά σκαλοπάτια του χρόνου
στην άνοιξη της επόμενης συνάντησης
καρτερούν οι ψυχές να φτερουγίσουν αγκαλιά
στη γαλήνη σχηματίζονται τρυφερά

τα μεσάνυχτα φτιάχνω σκοινί των φραγμών
κακός ίμερος λέξεις δόλωμα
οξειδωμένο χέρι άηχη κραυγή έρμα δειλινά
τις απουσίες πενθώ ολονυχτίς
θλιμμένος χρόνος με καταστρέφει 
σαν σκουριά αδρεναλίνης διαβρωμένη
είναι εκείνο το τικ 
που κάνει τη νύχτα να σπάει σε κομμάτια 
εκείνο το αδιόρατο κενό φωλιάζει στης ψυχής τ’ άδυτα
κατηγορώντας τ’  αστέρια για το μάταιο της αγάπης 
είναι εκείνο το τακ 
που στο μυαλό ακούγεται ορμητικό ποτάμι 
πλημμυρίζοντας τις σκέψεις με το μαύρο των σκιών

κομμάτι - κομμάτι με συναρμολόγησα 
κολλώντας την ψυχή που κουβαλάω πάντα μέσα μου  
σαν αίμα κόκκινο και φλέβα που χτυπάει στο λαιμό




από την ποιητική συλλογή Με μια φλόγα όπως πάντα



40 σχόλια :

  1. αποθέωση...μοναδικό
    χωρίς περιττα λογια ποτε
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με τρεις λέξεις: πάρα πολύ σ' ευχαριστώ!
      καληνύχτα Νικόλα

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Βίκυ μου!
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχεις!
    Οι σκιες αυτες ειναι υπεροχες!
    Απο τα αγαπημενα μου δικα σου ποιηματα!
    Εισαι μοναδικΗ!

    Φιλακια πολλα πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ω πόσο γλυκό είσαι! θερμά σ' ευχαριστώ!
      καλό μήνα Κική μου - ποτέ δεν είναι αργά για ευχές έτσι δεν είναι;

      φιλιά γλυκά!

      Διαγραφή
  3. Καθηλωτικό Βίκυ μου!
    Την καλησπέρα μου!
    Και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενά μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!
      καλό μήνα και καλή σου νύχτα!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα να χεις Βίκυ μου αγαπημένη!!
    Καθώς σε διάβαζα, ίσως κι η φωτό, ένα μόνο. Ο σπαραγμός του Λαζάρου...
    Να μην ανήκεις πουθενά, ούτε στο φως ούτε στο σκοτάδι... Κι οι μνήμες που δεν ξεθώριασαν με την νεκρανάσταση...
    Κι αυτό το τικ τακ που ακόμα υφαίνει το σάβανο, σαν Πηνελόπη που ξέρει ότι προδώθηκε..
    Πολύ σε αγαπώ βρε Βίκυ!
    Υ.γ. εξαιρετικός Ασλάνογλου καρδιά μου!! Πέτα να σε καμαρώνουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπώ το "βλέμμα" σου, αγαπώ τη σκέψη σου, το λόγο σου, την καλλιέργεια της ψυχής και του νου σου. αγαπώ τις εκφράσεις και τις εκφάνσεις σου, την τρυφερότητά σου.
      σ' ευχαριστώ που υπάρχεις στη ζωή μου! για όλα σ' ευχαριστώ!

      υγ. πραγματικά εξαιρετικός κι αγαπημένος!

      Διαγραφή
  5. Καθηλωτική η γραφή σου
    όταν τραγικά περιγράφει!!!

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλυκό φιλί, Ελένη μου, και μεγάλο σαν το ευχαριστώ μου!

      Διαγραφή
  6. Αααααααααα, το κατάλαβα αυτό το ποίημα! Περιγράφεις εμένα σε κρίση ιλίγγου!
    Καλό μήνα είπα;

    Φιλάκι!

    Κατά τα άλλα, τρέμω μη τυχόν κι ακούσω εκείνο το τικ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, καμάρι μου, εσένα περιγράφω! εσένα που τρέμεις του ιλίγγου την κρίση και του τικ τον ήχο...
      φιλάκι και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Συγκλονιστικό Βίκυ μου, πλέκεις τους στίχους σου με λέξεις που με καθηλώνουν.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ-πολύ σ' ευχαριστώ!
      Ελενάκι μου να έχεις καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. Βίκυ μου....υπέροχο πραγματικά!

    Καλό φωτεινό μήνα εύχομαι!

    φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να είσαι καλά Άμυ μου, χαίρομαι που σου άρεσε!
      καλό σου μήνα και όμορφη νύχτα να έχεις. σε φιλώ!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. έτσι... κομμάτι - κομμάτια - θρύψαλα...
      φιλί δυνατό

      Διαγραφή
  10. Όπως πάντα όταν ανοίγεις τα κελάρια της ψυχής σου και λευτερώνεις τη γραφή σου κάτι μεγάλο εκφράζεται. Κάτι που μιλάει έντονα και αποκαλυπτικά. Κάτι που σε ανατριχιάζει, που σε πάει σε κόσμους και εικόνες παράταιρες και μοναδικές.
    Βίκυ μου για μια ακόμα φορά σε ευχαριστούμε. Καλή βδομάδα να έχεις ολόψυχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τη χαρά και τη συγκίνηση που μου δίνεις πώς να στην ανταποδώσω; με τι λέξεις; με πόσα ευχαριστώ;
      όμορφη, ήρεμη νύχτα να έχεις Γιάννη!

      Διαγραφή
    2. Η Χαρά και η συγκίνηση δεν είναι για ανταπόδοση, άλλωστε αυτό το κάνεις, το δίνεις, το προσφέρεις......! Δεν χρειάζεται να κάνεις απολύτως τίποτα από όλα αυτά.....! Εδώ στο χώρο αυτό, με τη μοναδικότητά του, δίνεις και προσφέρεις άπειρα μεγάλα και καθημερινά πράγματα σε όλους μας και σε μένα επίσης, ένα κομμάτι των ανθρώπων που αφουγκράζονται και σέβονται και αγαπούν τη δουλειά και την οντότητά σου.
      Συνέχισέ το λοιπόν κορίτσι μου και εμείς γευόμαστε τα συναισθήματα αυτά.
      Καλό σου ξημέρωμα

      Διαγραφή
    3. θα σου πω μονάχα αυτό που σκέφτηκα μόλις διάβασα την ανταπάντησή σου: ευλογημένος είναι ο άνθρωπος που αξιώθηκε κάποια στιγμή τέτοια λόγια ν' ακούσει...
      καλό σου ξημέρωμα

      Διαγραφή
    4. Ωωωωωωωω μην μου δίνεις μεγαλύτερη αξία από αυτή που όντως έχω. Καλό και γόνιμο Σάββατο.

      Διαγραφή
    5. :)) να είσαι καλά, όμορφη εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  11. Τι νιώθεις όταν το γράφεις;
    Απορία που πάντα έχω και τολμώ να την εκφράσω.
    Πώς είναι να γδέρνεις το σώμα και την ψυχή σου για να βγάλεις το απόσταγμα;
    Καλό βράδυ να έχεις ψυχή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η απορία σου έτσι όπως την εξέφρασες εμπεριέχει και την απάντηση: γδέρνοτας σώμα και ψυχή... μια, για όσα μέσα σου έχουν καταγραφεί κι άλλη μια, όταν με λέξεις την απόσταξή τους κάνεις...
      καλό βράδυ, αγαπημένη μου!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχο!!
    Όσο καταφέρνουμε να συναρμολογούμαστε, θα μετράμε τη ζωή, όχι τις χαμένες ώρες!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είθε πάντα ζωή να μετρούσαμε...
      καλό μήνα, φιλιά γλυκά, πολλά ευχαριστώ Μαράκι μου!

      Διαγραφή
  13. Αυτή τη φλέβα που χτυπάει...νομίζω ότι την ένιωσα κι εγώ...
    Υπέροχη Βίκυ μου .....
    Φιλί ζεστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. από χαρά εύχομαι η φλέβα να χτυπάει....
      σ' ευχαριστώ πριγκιπέσσα μου! φιλί αγάπης!

      Διαγραφή
  14. εκτός από εικόνες δίνεις και ήχο σε αυτό το ποιήμα σου...
    ένα τικ και ένα τακ που λέει πολλά...
    μου αρέσει όλο το ποιήμα σου αλλά θα ξεχωρίσω τα "οξειδωμένο χέρι", "θλιμμένος χρόνος","σκουριά αδρεναλίνης διαβρωμένη" και φυσικά "καρτερούν οι ψυχές να φτερουγίσουν αγκαλιά"...
    χαίρομαι πολύ που είμαι ένας απο τους συνδαιτυμόνες...
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ χαίρομαι πολύ που είσαι μία από αυτούς Ντίνα μου!
      φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Εγώ νιώθω τυχερή καθώς μπορώ να το διαβάζω για πάντα...... ;) Γλυκό φιλί Βικάρα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι τύχη να έχεις ανθρώπους δίπλα σου που νιώθουν! φιλί γλυκό, ζεστή αγκαλιά, πολλά ευχαριστώ καμάρι μου!

      Διαγραφή
  16. Η καταπληκτική καταληκτική στροφή συμιστά ένα μανιφέστο της εσωτερικής σας ποιότητας.

    Γιάννης Πολιτόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πόσο με συγκινείς Βίκυ μου με τα ποιήματα σου και κάθε φορά με καινούργιο τρόπο!
    Αυτές οι λέξεις, αυτά τα συναισθήματα, οι εικόνες που αναδύονται μέσ' από τα κείμενα σου
    τι πλούτος, τι ευφορία πνεύματος και τι ψυχική αναδόμηση είναι αυτή γλυκιά μου Βικούλα!
    Υποκλίνομαι κι η λέξη φαντάζει τόσο φτωχή μπροστά στο εύρος του ταλέντου σου και συνάμα του θαυμασμού μου!
    Όλα όσα μας συνθλίβουν τα περιγράφεις με αξιόλογη τέχνη! Να έχεις ένα όμορφο βραδάκι γλυκιά μου!
    Φιλιά πολλά με μεγάλη λουλουδένια αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε τούτα τα υπέροχα και μεγαλόψυχα λόγια, Κατερίνα μου, δεν έχω παρά να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ. κάθε λέξη σου με τιμά και με συγκινεί απέραντα!
      στον εύφορο της καρδιάς σου κήπο εύχομαι να είναι πάντα ανθισμένος, στη νύχτα σου εύχομαι να είναι πουπουλένια!
      σε φιλώ και σ' αγκαλιάζω μ' αγάπη!

      Διαγραφή
  18. Αυτό που σε χαρακτηρίζει αγαπημένη μου Βίκυ, είναι ο μεγάλος πλούτος των λέξεων που χρησιμοποιείς και είναι αυτός που παράγει συνεχείς εικόνες και συναισθήματα!!!
    Και ενώ ο πόνος είναι διάχυτος, πάντα οι τελευταίες γραμμές σου, μας χαρίζουν την λύτρωση και την αισιοδοξία.
    Εν προκειμένω, όταν η φλέβα χτυπάει στον λαιμό δυνατά, σημαίνει ΖΩΗ και ΕΛΠΙΔΑ!
    Είθε και τα δύο, να είσαι δεμένα μαζί σου για πάντα!
    Η αγάπη μου, δίπλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι! φλέβα σημαίνει ζωή που πάλλεται, ελπίδα π' ανασαίνει ακόμα κι αν ο πόνος έθρεψε βασανιστικά τα χρόνια μας...
      αγαπημένη μου Μάγδα, Μάγδα δοτική μου απέραντα πάντα και για όλα σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή