Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου 2014

Συνομιλίες




Όλα τα βράδια σαν είμαι μόνη με τους μελλοθάνατους συνομιλώ. Την ανάσα μου αναδεύω με το αίμα τους. Το μολυσμένο από βακτήρια ελπίδας. Το τόσο απελπισμένα μολυσμένο. Φορώντας τα εφτά πέπλα μου. Γύρω απ' τα κρεβάτια τους χορεύω. Απ' τους ορούς τους γύρω. Ως Σαλώμη σιωπηλή και μακάρια. Ξεπλένω τα πόδια τους τ' ασάλευτα. Μ' αφρούς κυμάτων σαράντα. Στα προσκεφάλια τους απιθώνοντας συγκομιδές. Ρίγανης και θυμαριού. Όλα τα βράδια. Που του Υπερίωνα η κόρη η ασημοστόλιστη κυκλοτερώς τον ουρανό διασχίζει. Όλα τα βράδια. Που σε κρατήρες καλυκόσχημους σμίγουν κρασί με αίμα. Τότε που τα στήθη τα βραχώδη αναστενάζουν. Τα σε χάλκινα σώματα βραχώδη στήθη. Τα σε δωμάτια πήλινα. Που του Τυφώνα και της Έχιδνας η κόρη η απεχθής φωτιές εκπνέει. Όλα τα βράδια σαν είμαι μόνη με τους μελλοθάνατους συνομιλώ.

Τα βράδια σαν είμαι μόνη τρελαίνομαι. Βουτάω το καναρίνι μου μέσα απ' το κλουβί του. Με χέρια τρεμάμενα του στρίβω το λαιμό. Κοιτώ τ’ ορθάνοιχτα τ’ ασάλευτά του μάτια. Στοργικά κρατώ το θελκτικό κορμάκι. Πόνοι εξωμήτριοι. Το κάθε του φτερό. Το κάθε φαιό κύτταρό του. Πόνοι. Κύτταρα. Φτερά. Απ' την ανάσα μου ζωή του δίνω το πρωί. Ζωή απ' τη ζωή μου. Το πρωί πίσω το βάζω στο κλουβί. Κι ύστερα αποκοιμιέμαι. Πάνω στα φτερά του. Μέσα στις γαλάζιες δουνάβιες φλέβες του. Αποκοιμιέμαι το πρωί. Πάνω στα λουλούδια. Που μέσα τους πεταλούδες κατοικούν. Πάνω στα δέντρα. Που μέσα τους φωλιάζουν μέλισσες χρυσαφένιες. Το πρωί. Που μελίρρυτο στάζει των δέντρων το δάκρυ.

Όλα τα βράδια σαν είμαι μόνη με τους μελλοθάνατους συνομιλώ. Το πρωί στα φτερά των πουλιών αποκοιμιέμαι.



34 σχόλια :

  1. Bικούλααααα καλως όρισες!
    Καλό Φθινόπωρο να έχεις γλυκιά μου!
    Ευχομαι να εισαι καλα και να τα πουμε συντομα!
    Φιλακια πολλα!
    Καλη εβδομαδα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πανέμορφο .... ήμουν μαζί της στην εικόνα που δημιούργησες
    καλημέρα
    καλη εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Βίκυ μου
    Ομηρικός λόγος με την εικόνα
    και το συναίσθημα κυρίαρχα!!!
    Καλή εβδομάδα!

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλιά πολλά και άπειρα ευχαριστώ Ελένη της καρδιάς μου!

      Διαγραφή
  4. ποσο μπορει ναντεξει...
    αυτο ......το καναρινι ...αληθεια....
    πρεπει να μην μενεις ποτε μονη..
    .τα βραδια..ποτε....Ακους....?ποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακούω irida μου....
      άκου και συ... αντέχει πολύ περισσότερο απ' ότι πίστευε... άλλωστε, δεν έχει και άλλη επιλογή...

      Διαγραφή
  5. Δύσκολη η νύχτα και ειδικά όταν είσαι μόνη!
    Σε κυνηγούν και είσαι με την ψυχή στο στόμα το πρωί!
    Πολλά φιλιά Βικυ μου μας συγκλόνισες πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το πονεμένο συκώτι του Προμηθέα το καναρίνι σου...
    Να είσαι τρυφερή μαζί του...Εχεις φωτιές ακόμα να μας μοιράσεις!!
    Στης προσευχής την αναγέννηση!!
    Σε λάτρεψα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόσο το ένιωσες το καναρίνι μου...
      σε λατρεύω! και έχω λόγους πολλούς γι' αυτό!

      Διαγραφή
  7. Το παρήγορο είναι ότι ξημερώνει κάθε φορά...
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...ή νομίζουμε πως θα ξημερώσει... μα δεν...
      φιλί τεράστιο

      Διαγραφή
  8. Όταν ψιθύρισε η Βίκυ....... όταν πάντα ψιθυρίζει η Βίκυ κάτι βαθύ και δυνατό εκφράζεται.... το διαβάζουμε, το νιώθουμε, το παρατηρούμε στον αγέρα και στις αισθήσεις.
    Να σου ευχηθώ Καλή βδομάδα πάντα με δύναμη έκφρασης και συναισθημάτων. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη... όλα τ' ευχαριστώ κι όλες οι ευχές του κόσμου για σένα!

      Διαγραφή
  9. Να σου πω...
    Εγω θα το'ριχνα στα κονιακ
    και θα'κανα μετα κατι υπνους....
    με το καναρινι αγκαλια....

    υγ...ολοι μια παρεα....ολοι μελλοθανατοι.

    καλως ορισες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ορθά θα έκανες αγριομελένια μου
      πολύ σε φιλώ

      Διαγραφή
  10. μια ιστορία της πολυθρόνας μυστική αλλά τόσο αληθινή!
    το σκηνικό σου ματώνει όπως και το κείμενο σου!
    ξαγρυπνώ μαζί σου ακόμα και όταν είσαι μόνη...
    φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξέρω χαρά μου...
      ξέρω πως εδώ, δίπλα μου βράχος
      πολύ σ' αγαπώ

      Διαγραφή
  11. Αποκοίμισε με στα φτερά των λόγων σου, να πάρω κάτι από την αίγλη σου, να γίνω πουλί με γαλάζιες δουνάβιες φλέβες... Σε φιλώ κοριτσάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φτερά ολόδικά σου έχεις καμάρι μου. προφύλαξέ τα. κανείς να μην στα κάψει ποτέ!
      άπειρα φιλιά

      Διαγραφή
  12. Αγαπώ να διαβάζω τους ψιθυρους σου Βίκυ μου!
    Φιλια πολλά
    Καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ-πολύ σ' ευχαριστώ Αριάδνη μου!
      σε φιλώ και σου εύχομαι ένα όμορφο υπόλοιπο ημέρας!

      Διαγραφή
  13. Όλοι μελλοθάνατοι, όλοι ζωντανοί...κι αρκεί που ξημερώνει!
    Υπέροχο Βίκυ μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι Μαρία μου όμορφη, αρκεί...
      γλυκά σε φιλώ!

      Διαγραφή
  14. ...φτάνει που ξημερώνει...
    καλώς ήρθες Βίκυ μου,καλό φθινόπωρο εύχομαι και από εδώ.

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι όμως έρχεται το πρωί! Κι όσο έρχεται, η ελπίδα αναπτερώνεται!
    Φιλιά καρδιάς Βίκυ μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την προσδοκώ και την εύχομαι για όλους ετούτη την ελπίδα γλυκό μου Αριστούδι!
      φιλιά αγάπης πάντα!

      Διαγραφή
  16. Συγκλονιστική η περιγραφή της νύχτας έως και ανατριχιαστική, αγαπημένη μου Βίκυ!!!
    Όμως , ευτυχώς, πάντα το παρήγορο τέλος των ποιημάτων σου και οι αισιόδοξες νότες, με καθησυχάζουν.
    Σου εύχομαι ένα όμορφο φθινόπωρο, γεμάτο γαλήνη, χαρά και έμπνευση!
    Με πολύ αγάπη και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Μαγδούλα μου μοναδική και τις ευχές σου αντιγυρίζω μ' όλη μου την αγάπη!
      σε φιλώ!

      Διαγραφή
  17. Κάθε βράδυ κι εγώ καλή μου τουλάχιστον δεν κρατάει για πολύ.
    Καλό μας φθινόπωρο και να έχουμε μια γεμάτη δημιουργία χρονιά!
    Φιλιά πολλά Βίκυ μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. διαφορετικά πως να τ' αντέξεις; ξέρω, καταλαβαίνω καρδιά μου...
      με πολύ αγάπη σε φιλώ!

      Διαγραφή