Τρίτη, 21 Απριλίου 2015

Εις μνήμην




Μέσα στο σπίτι οι νεκροί. Πεθαμένων δωμάτια. Σπίτι-τεφροδόχος. Στο τραπέζι της σιωπής ψαροκόκαλα. Δείπνο νεκρό. Χώμα και χώμα. Ένα φως ανεμπόδιστο πάνω σε κάτι ρούχα πέφτει. Άλλα καινούργια κι άλλα παλιά και φθαρμένα. Οφθαλμαπάτη ζωής. Πτερόεσσα σιωπή. Στων πεθαμένων τα δωμάτια, τρυγήθηκε του άγρυπνου μυαλού το μέλι.. Στο σπίτι-τεφροδόχο. Στο δίχως τοίχους. Σκεπή. Έπιπλα. Στο δίχως τίποτα. Κάτι ξερόκλαδα μονάχα στην αυλή του θ’ αντικρίσεις, που πάνω τους ξεχάστηκαν παλτά, σακάκια και λίγα σωθικά αλεξιβρόχια. Τύμβοι στον άνεμο μοναχικοί, σπάνε τους κύκλους του αγέρα. Μέσα βαθιά τερμίτες σκάβουν ξεχνώντας μας κούφιους, όπως το σαράκι  το ξύλο αφήνει.

Στο χώμα. Πρόσωπα και πρόσωπα με χέρια δεμένα.
Ομίχλη. Μέσα στο σπίτι οι νεκροί. Σιωπή. Χώμα και χώμα. Μνήμης σιωπή.



10 σχόλια :

  1. Σιωπή!
    (ωχ ,,ένα ωχ μπορώ μόνο να αφήσω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βικουλα μου!!!
    Αγαπημενη μου!!!
    Η γραφη σου ειναι ενα φως μεσα σε καθε σκοταδι που ξεχασε πως ειναι ακομη φωτισμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :΄(
    Είσαι ποίησης πνεύμονας, το ξέρεις έτσι;;
    ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα σου Βίκη μου και Χρόνια σου Πολλά. Κύρια Ανάσταση στο φως που εμπεριέχει η σκέψη σου και η γραπτή της έκφραση.
    Τούτο σου το κείμενο, μιλάει απόλυτα μέσα μου. Και μιλάει ακριβώς γιατί κάθε του λέξη, κάθε του εικόνα, την έχω ζήσει απόλυτα έτσι όπως την αναφέρεις.
    Σε ένα χώρο-σπίτι ζωής για μένα, που γέμισε απόλυτη σιωπή και πυκνή ομίχλη....
    Σε ευχαριστώ για τη συγκίνηση που μου χάρισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το κλίμα βαρύ
    Σιωπώ!!!

    Μας έλειψες πολύ Βικάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εις μνήμην όλων. Κι αυτών που ούτε ένα δωμάτιο δεν τους αναλογεί για να πεθάνουν...
    Έλειψες Βίκυ μου. Να'σαι καλά εύχομαι ολόψυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι αν η μνήμη στην ομίχλη απλώνει τη συγκινησιακή υφή των συναισθημάτων της, η δική σας ενορατική ευεργεσία ταξιδεύει προς την αντίπερα όχθη.

    Γιάννης Πολιτόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σιωπή, μόνο ανάγνωση και σκεψεις ανάκατες με κατακλύζουν!
    Καλό Σαββατοκύριακο Βίκυ μου, με όμορφες στιγμές!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή