Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013

Κάθε που σε γεννώ




Κάθε που σε γεννώ μ’ ηδονή κι οδύνη
σαν το ιερό του ήλιου φως
λαμπρό γυμνό κι αθώο
στ’ ουρανού το άχραντο κι απέραντο σεντόνι
κάθε που νιώθω τους φλέβιους εγκόλπιους
του υπέροχου λαιμού σου χτύπους
μ’ υποσχέσεις σε γεμίζω απαράβατες
ζωής φλογερής κι ανέκκλητης

κάθε που σε γεννώ
διαλύοντας της αχλής το πέπλο
ως πόθο ασίγαστο
στου έρωτα την περικαλλή αγκάλη
σ’ εξαγνίζω μ’ αγάπη μυροφόρα
όρκους δίνοντας στους εύσπλαχνους
του Ολύμπου τους στεφανηφόρους
να σε λούζω μ’ αθάνατο νερό
με κρασί καθαγιασμένο
τ’ αμέθυστά σου χείλη να ποτίζω

κάθε που σε γεννώ
γίνομαι το έβδομο των θαυμάτων κλειδί
μ’ ευλάβεια και κατάνυξη βαθιά
τις άρρηκτες πόρτες σου ανοίγω


από την ποιητική συλλογή Έρωτας κραταιός ως θάνατος




32 σχόλια :

  1. μου ελειψε ο παθιασμενος Κοκκινος Βοριας φιλη μου!
    σημερα τον ειδα και κυρως τον αισθανθηκα ξανα!
    σ ευχαριστω γι αυτο!

    φιλακια πολλα αγαπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ σ' ευχαριστώ Κικίτσα μου!
      φιλιά και αγάπη σου στέλνω!

      Διαγραφή
  2. Αισθαντικός και βαθιά ερωτικός
    ο στίχος σου Βίκυ μου αναδύει
    την ιερότητα του σαρκικού πάθους
    του τόσο παρεξηγημένου!!


    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μόνο ιερός είναι, Ελένη μου, ο έρωτας. αν χάσει την ιερότητά του αλλιώς λέγεται...
      πολύ σ' ευχαριστώ!
      φιλί

      Διαγραφή


  3. Όταν μια γυναίκα γράφει ερωτική ποίηση γίνεται το εξής παράδοξο: οι αρσενικοί που διαβάζουν δέχονται τα λόγια της σαν ένα πάθος που τους κλονίζει γιατί σπάει τα καθιερωμένα: αυτοί να είναι οι πρωταγωνιστές.
    Τότε καταλαβαίνουν ότι ο Πόθος είναι ένα δίχτυ που πιάνονται μοιραία κάποτε και οι δυο.
    Θαυμάζω την γραφή σου γιατί είναι ζεστή σαν χάδι και θωπεύει την γλώσσα σεβόμενη την ιερότητά της.
    Κυρία μου, σ’ ευχαριστώ για τα διαβάσματα που μου προσφέρεις. Δεν σου το κρύβω: διδάσκομαι..
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μονάχα ένας αληθινός Άντρας μπορεί να καταλάβει πως ο πόθος και το πάθος φύλο δεν έχει και πως ο έρωτας ένα από τα λίγα ιερά εναπομείναντα είναι.
      ξέρεις δα, πως τον νοιώθουν οι περισσότεροι, πως σκανδαλίζονται και μόνο χωρίς να ριγούν στο μεγαλείο του...

      αν εσύ μ' ευχαριστείς, Κύριέ μου, τι θα έπρεπε εγώ να πω;
      να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Βίκυ μου.Ένας ύμνος στο ερωτικό πάθος που ζωγράφισες μοναδικά σέναν καμβά φαντασίωσης με σκίρτημα στην καρδιά και χτύπημα στην φλέβα...μοναδική ομορφιά..σου στέλνω την αγάπη μου και φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, γλυκιά μου φίλη, από καρδιάς σ' ευχαριστώ για τα τόσο όμορφα λόγια σου!

      να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο απομεσήμερο Κυριακής.
      μια αγκαλιά και φιλιά σου στέλνω!

      Διαγραφή
  5. Εντάξει! Ρεσιτάλ και σήμερα! Γλυκό μου λουλούδι σε φιλώ και καλό βραδάκι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρουλίνι μου, πόσο όμορφο και τρυφερό το σχόλιό σου!
      σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  6. Κάπου ανάμεσα στους ερωτικούς σου στίχους, βλέπω την αιώνια μήτρα...
    Μάνα, τροφός, η πρώτη ερωμένη, η απόλυτη αγάπη, η ανυπέρβλητη θυσία, το θαύμα.
    Όποια κι αν ήταν η διάθεσή σου όταν το έγραψες, είναι η απόλυτη διατύπωση της αγάπης.
    Πώς να χωρέσει ο χείμαρρος σε λέξεις; Το κατάφερες!
    Προσκυνώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να συμπληρώσω κι εγώ, πόσο πιο φυσικό, κι απλό ήταν στην αρχαιότητα.. πόσο απομακρυνθήκαμε από τον Έρωτα εκείνο.. πόσο εξυμνύονταν οι γυναίκες στα έργα τέχνης και την ποίηση..
      "όρκους δίνοντας στους εύσπλαχνους/του Ολύμπου τους στεφανηφόρους"

      Χαιρετισμούς από Μελβούρνη

      Διαγραφή
    2. οι λέξεις με σεβασμό προσκυνητή αποτυπώθηκαν, έτσι όπως ο άντρας και η γυναίκα πρέπει να προσκυνά του έρωτα την ψυχή και το σώμα.
      Κανελλάκη μου, το ένιωσες έτσι όπως το "είδα": αρχέγονο, απόλυτο, θαύμα...
      ολόθερμα σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    3. δυστυχώς, δεν είναι από το μόνο που απομακρυνθήκαμε...
      και μένει η τέχνη της κάθε μορφής, για να παίρνει ο έρωτες τις σωστές, ορμέμφυτές του διαστάσεις.

      ένα κλικ μονάχα και οι αποστάσεις εκμηδενίζονται...
      χαίρομαι που είσαι εδώ agrimio μου!

      Διαγραφή
  7. μαγικό αλλά αληθινό!!!
    φιλιά και καληνύχτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τους στίχους αυτούς,τους τόσο ερωτικούς,δεν τους διάβασα μόνη μου σήμερα.Το θεώρησα από τα πιο βαθιά ερωτικά σου..

    Μαγεμένη και με πολλά πολλά φιλιά,καληνύχτα αγαπημένη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν θα μπορούσα τίποτα καλύτερο να ζητήσω, καρδιά μου, απ' αυτό που μου προσέφερες!
      με συγκίνησες βαθιά!

      Διαγραφή
  9. Γεννα ειναι.
    Ιδια η οδυνη.................................του ερωτα.

    Οπονοςχτυπαειτηνπορτατηςκαλημεραςμαμηπωςειναιγιακαλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οδύνη και ηδονή του έρωτα. τόπος ιερός που στους βέβηλους θα έπρεπε ν' απαγορευθεί...

      ωναισιγουραγιακαλοειναι!!!

      Διαγραφή
  10. Ο λόγος σου βάλσαμο στις καρδιές και τροφή για το νου με συναρπάζει κάθε φορά με διαφορετικό τρόπο.
    " σ’ εξαγνίζω μ' αγάπη μυροφόρα " ενθουσιάστηκα όταν είδα για πρώτη φορά, εν αγνοία σου βέβαια, το όνομά μου να αναφέρεται σε ποίημα...
    Σ' ευχαριστώ για τούτη την εμπειρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μια που έγινε έτσι, έστω και εν αγνοία μου, στο αφιερώνω Μιράντα μου με πολύ αγάπη!

      εγώ σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  11. Και γέννα και οδύνη μα και θάνατος είναι ο έρωτας. Κάπως έτσι δεν το σκεφτόταν και ο Georges Bataille; Τζίζας! Που τον θυμήθηκα αυτόν τώρα; Άβυσσος το όποιο μυαλό της Αθηνούμπας...

    Καλό Σαββατοκύριακο!

    Και φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι ακριβώς Αθηνούμπα μου!
      χμμμ εσύ ναι... εσύ που δεν γνωρίζεις και δεν κατέχεις ναι.... εσύ...

      φιλί και καλό υπόλοιπο Κυριακής!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχο!!
    Μόνο όποιος ξέρει καλά περιγράφει έτσι τον έρωτα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και όποιος με τη γνώση έμαθε να τον σέβεται, Μαράκι μου...
      πολλά φιλιά - πολλά ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  13. Μοναδικός, Κορυφαίος, Εξαίσιος Ύμνος του έρωτα! Γνώριμη η γλυκύτητα, η οδύνη αλλά και η μαγεία Του!
    Ένα ακόμα ποίημα σου Βίκυ μου, που εκπέμπει τρυφερότητα,κι εκφράζει με ταλέντο τον πόθο, το πάθος, την ηδονή του έρωτα, αγγίζοντας έννοιες κι αισθήματα με απόλυτο σεβασμό! Να είσαι πάντα καλά γλυκιά μου και να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τρυφερή μου Κατερίνα, για τα υπέροχα λόγια σου μέσα απ' την ψυχή μου σ' ευχαριστώ!
      εύχομαι τούτη η μαγεία του έρωτα να σ' αρπάξει και για πάντα τυλιγμένη μέσα της να σ' έχει!
      άπειρα φιλιά, πολύ αγάπη για σένα!

      Διαγραφή
  14. !!!!!!! Με συγκλονίζεις και με ταράζεις...
    Σε ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριακή μου; με τιμούν πολύ τα λόγια σου και εγώ είμαι αυτή που πρέπει να σ' ευχαριστήσω πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  15. οτι πιο όμορφο και ερωτικό έχω διαβάσει εδώ και καιρό..
    μαγεμένη...συγχαρητήρια!
    καλό ξημέρωμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που ήρθες Νικολέτα και σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
      καλή σου μέρα!

      Διαγραφή