Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2013

Ντενεκεδένιο παράσιτο





Το μέλλον μου λέγω
μια κέρινη σπηλιά γεμάτη αίμα
το ξέρω σαν πρόωρα το έζησα
περνώ τις νύχτες μου κρυφά
κρυφά αυτοαναιρούμαι
αυτοαναιρούμαι γνωρίζοντας
την συντριβή σε μάχες άγονες

ζω μια εποχή πέρα από τον θάνατο
κι όλο λείπω απ’ το κορμί μου τελευταία
ν’ αναιρέσω θέλω ό,τι υπήρξα
ν’ απουσιάσω κι απ’ αυτή μου την αναίρεση
βαθιά κομμένη από ήττα
εγκαταλείπω υποχωρώντας
κάποια άλλη στη θέση μου θα μπει
ίσως ένα ομοίωμα δικό μου
έτσι κι αλλιώς η θέση πάντα άδεια
όποια θέση κι αν πάρω η σκακιέρα αδειάζει
γι’ αυτό και τόπους δεν μου χρέωσαν
μόνον ήττες και θανάτους
ένα τίποτα είμαι τίποτα δεν μου ανήκει
ούτε καν αυτό το τίποτα που είμαι
ούτε το ανήκει δεν μου ανήκει
ούτε το τίποτα
κατρακυλάω ντενεκεδένιο παράσιτο
δίχως τίτλο δίχως όνομα

κατρακυλάω




από την ποιητική συλλογή Με μια φλόγα όπως πάντα





22 σχόλια :

  1. σε χειροκροτώ Βίκη μου και φευγω μαγεμένη μα και σκεπτικη!
    καλο βραδυ αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν το κατάφερα αυτό, ευτυχισμένη νοιώθω!
      καλό μεσημέρι γλυκό μου πλάσμα!

      Διαγραφή


  2. Βρίσκομαι πάντα στην δεινή θέση να περιπλανιέμαι σε έναν λαβύρινθο που κρατάς το νήμα της Αριάδνης εσύ κι εγώ περνώ ένα ένα τα δωμάτια ψάχνοντας μια έξοδο προς την λυτρωτική σκέψη ενός ευοίωνου ονείρου.
    Μ’αρέσει πιο πολύ δε που η στιχουργική σου δεν επαναλαμβάνεσαι αλλά αλλάζει ύφος και διατάξεις και ζει τον ορμέμφυτο λόγο της εσωτερικής σου διαφάνειας.
    Βίκυ, γράφεις πολύ όμορφα και τοξεύεις σωστά.
    Σε χαιρετώ γοητευμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάθε φορά που διαβάζω το σχόλιό σου, Στρατή, ανθίζω χαμόγελο και χαρά.
      όχι γιατί στα ωραία λόγια και παινέματα αρέσκομαι, αλλά γιατί ξέρω το πόσο ωμός και ειλικρινής είσαι στις απόψεις σου και πως αυτιά δε χαϊδεύεις, ούτε δημόσιες σχέσεις κάνεις. γι' αυτό και κάθε σου σχόλιο είτε θετικό, είτε αρνητικό είναι πολύτιμο και ουσιαστικό.
      από τα βάθη της καρδιάς μου σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή

    2. Αν αυτό το καταλαβαίνεις Βίκυ μου είμαι πολύ ευχαριστημένος. Δεν διεκδικώ τίποτε άλλο από την ειλικρίνειά μου. Κι όταν λέω την άποψή μου την λέω μην νοιαζόμενος αν θα χαλάσω τις σχέσεις που έχω συνάψει. Εκείνοι που εκτιμούν την αλήθεια μου θα καταλάβουν.
      Να ξέρεις σε εκτιμώ πολύ, όπως και την Ελένη (που δεν ακούει τις παρεναίσεις μου)..
      Λέω πάντα- προσέξτε αυτούς που σας χαϊδεύουν τα αυτιά-ίσως και να σας παραπλανούν.
      Να είσαι καλά Κυρία μου! Καλό βράδυ!


      Διαγραφή
    3. το πιστεύω πραγματικά, άλλο λόγο δε θα είχα για να στο πω.
      το έχω διαπιστώσει ιδίοις όμμασι πολλές φορές.
      έχεις απόλυτο δίκιο όταν λες "προσέξτε αυτούς που σας χαϊδεύουν τα αυτιά-ίσως και να σας παραπλανούν".

      να είσαι πάντα καλά Κύριέ μου!

      Διαγραφή
  3. "όποια θέση κι αν πάρω η σκακιέρα αδειάζει
    γι΄αυτό και τόπους δεν μου χρέωσαν"
    Τι να πω!!!...συγκλονιστικό!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ σ' ευχαριστώ Μαρία μου!
      σε φιλώ και σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο απομεσήμερο!

      Διαγραφή
  4. Κρατάω το "ούτε το ανήκει δεν μου ανήκει ούτε το τίποτα" το οποίο γενικώς το θεωρώ ότι είναι πολύ σοφή κουβέντα! Βέβαια, στην προκειμένη περίπτωση, το ντενεκεδένιο παράσιτο ίσως αγανακτεί στην διαπίστωση ότι δεν του ανήκει ούτε το τίποτα, αλλά όσο πιο γρήγορα το πάρει απόφαση, τόσο καλύτερα θα πορευτεί.

    Κατά τα άλλα συγχώρησέ μου την τάση να φέρνω στα δικά μου μέτρα την ποίησή σου καθώς και την αδυναμία μου να καταλάβω πολλά!

    Αφήνω ένα φιλί και μια ευχή για όμορφη ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είσαι συ μια αλεπού! όχι μόνο είσαι εντός "μέτρου", αλλά και τα σχόλιά σου είναι πάντα καίρια και πάντα επισημαίνουν κέντρο!
      σε φιλώ Αθηνούμπα μου και σ' ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
  5. Τίποτα δεν μας ανήκει κι όλα μας ανήκουν...Και το ντενεκεδένιο παράσιτο ας μην κατρακυλάει άλλο πρέπει να μάθει τον εαυτό του περισσότερο.
    Βίκυ μου που πάντα με βάζεις σε σκέψεις υπέροχες σε φιλώ γλυκά γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ανήκω, ρήμα αμετάβατο, σημαίνει είμαι κτήμα κάποιου. με την έννοια αυτή κανείς και τίποτα δεν είναι κανενός...
      και αυτό το έρμο το ντενεκεδένιο παράσιτο, είτε από επιλογή είτε από συνθήκες - ας του δώσουμε και μιας δικαιολογίας ευκαιρία, κατρακυλάει συνεχώς. κάποια στιγμή θα κομματιαστεί... και έτσι θ' αναγκαστεί θέλει δε θέλει να μάθει...

      Βιβή μου, πολυαγαπημένη, σε φιλώ!

      Διαγραφή
  6. Κατρακύλα το λες εσύ, βαθιά επίγνωση της υπόστασής μας το ερμηνεύω εγώ.
    Μαγεμένη σε καληνυχτίζω Βίκυ μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και πολύ σωστά το ερμηνεύεις Κανελλάκη μου! στο ίσιωμα δεν αναρωτιέσαι σχεδόν για τίποτα. στην κατρακύλα όμως, αποκτάς επίγνωση του εαυτού σου πρώτα και έπειτα του κόσμου γύρω σου.
      πολύ-πολύ σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. μια ♥ από καρδιάς και από εμένα Πετρουλίνι μου!

      Διαγραφή
  8. τα ντενεκεδένια παράσιτα είναι πολλά και στέκουν ψηλά και δεν κατρακυλάνε και όνομα και τίτλο έχουν, το μόνο που κάνουν είναι να μας χρεώνουν τα λάθη τους και να μας δημιουργούν ενοχές...
    το ντενεκεδένιο σου παράσιτο πολύ μου αρέσει...
    είναι αληθινή όλη αυτή η αυτοαναίρεση και η βαθιά επίγνωση του τι είμαστε και τι μας ανήκει τελικά...
    καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι από γέννεσης του κόσμου τα παράσιτα... οι αυλές της γης τούτης γεμάτες από δαύτα...
      καλό απόγευμα Ντινάκι μου. χαίρομαι που σου άρεσε το ντενεκεδένιο μου παράσιτο!

      Διαγραφή
  9. Απλά Μαγεία! Ένα κείμενο που αναδύει προβληματισμό με επιδέξια γνώση!
    Θαυμάζω τα γραπτά σου Βίκυ μου, έχεις τόσο ταλέντο που καταφέρνεις να μην επαναλαμβάνεσαι ποτέ!!!
    Να έχεις ένα γλυκό απόγευμα! Τα φιλιά μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόσο γλυκό και καθόλου εγωιστικό πλάσμα που είσαι! τα λόγια σου με σκλαβώνουν!

      σε φιλώ και σου εύχομαι να έχεις ένα απόγευμα καλύτερο από αυτό που περιμένεις!

      Διαγραφή
  10. κατρακυλάω ντενεκεδένιο παράσιτο
    δίχως τίτλο δίχως όνομα
    Παρεκτός και σταθείς σε μια ρωγμή
    που η ζωή την βαφτίζει αγάπη
    και προσφορά!!!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εκεί, σε τούτη τη ρωγμή, όνομα και υπόσταση θ' αλλάξεις...
      φιλί Ελένη μου

      Διαγραφή