Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2013

Γυναίκα του θέρους


Μια μαύρη τουλίπα
με άνθος αψεγάδιαστο
στους ίσκιους κρύφτηκε
στην ανάσα της Λίλιθ
φοβούμενη μην τυφλωθεί
απ’ την ολόλαμπρη γύμνια
μιας γυναίκας του θέρους
που κάνει κομμάτια
τα ιερά βουνά
τις θάλασσες
και τ’ όνειρά της

που τις νύχτες ψηλαφίζει
πεθυμώντας να βρει
τ’ αστέρι της πηγής της
των κόκκινων φιλιών της
τις κηλίδες

σε πεσμένη δρυ ξυλεύθηκε
κι έμεινε εκεί να περιμένει
τους αιώνες






από την ποιητική συλλογή Πικροί ως άψινθος καρποί




28 σχόλια :

  1. "τις νύχτες ψηλαφίζει
    πεθυμώντας να βρει
    τ’ αστέρι της πηγής της
    των κόκκινων φιλιών της
    τις κηλίδες"
    Κι αν ξυλεύονται τέτοιες υπάρξεις
    οι πένες των ποιητών (όπως η δική σου)
    εμφυσούν ζωογόνα πνοή και τις ανασταίνουν

    φιλί που σε αγαπά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλί αγάπης πάντα: για σένα την Ελένη, για σένα την ποιήτρια
      πολύ σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Πανεμορφο...
    Καλη σου μερα Βικυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ Δέσποινα!
      καλό σ/κ να έχεις :))

      Διαγραφή
  3. Η πένα σου ευσταθής κι ακλόνητη, με ταλέντο αψεγάδιαστο, θα πω εγώ, με καθήλωσε!
    Ανόθευτα συναισθήματα κι έννοιες αγκαλιάζουν σκέψεις και όνειρα!
    Υπέροχο, γλυκιά μου Βίκυ!!!
    Να έχεις ένα απόγευμα γεμάτο ψυχική ομορφιά! Σε φιλώ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπέροχη Κατερίνα μου τα τόσο ωραία λόγια σου πολύ με συγκίνησαν.
      μου έδωσες και μια πανέμορφη ευχή που θέλω πολύ να στην ανταποδώσω!
      να είσαι καλά πάντα! γλυκά σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Ρε συ, που τα βρίσκεις;; Έλεος... Νιώθω ένα τόσο δα μικρό χαμομηλάκι όταν σε διαβάζω...... Φιλάκια πολλά ομορφιά μου εσύ!! :))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αξιοζήλευτο χαμομηλάκι μου να ήξερες την ομορφιά σου πόσο ζηλεύω!
      μια τεράστια αγκαλιά σου κάνω, λίγη να πάρω από τη μοσχοβολιά σου!

      Διαγραφή
  5. Δεν βγαίνει σχόλιο.
    Πολλά θαυμαστικά αφήνω!!!!!!
    Μόνο αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολλά-πολλά-πολλά τ' ευχαριστώ μου και πάλι λίγα είναι!

      Διαγραφή
  6. Όταν εσύ αναρτάς τέτοιο ποίημα,
    εμείς οι ταπεινοί με τι λόγια να σχολιάσουμε ?!
    Το "βουλώνω" και χαμηλώνω τα μάτια με σεβασμό!
    Φιλιά αμέτρητα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίνα μου, με κάνεις πολύ αμήχανα να νιώσω με τα τόσο υπέροχα λόγια σου και γι' αυτό ολόψυχα σ' ευχαριστώ!
      φιλιά κι αγκαλιές αμέτρητες!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφο Βίκυ μου!
    Πραγματικά δεν βγαίνουν λόγια πέρα από θαυμασμό στην πένα σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου Αριστέα μου!
      φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Δεν μπορει...
    Καποιο πρωτοξαδερφο θα'χει ο Τζεπετο

    Καλησπεροξυλευμενολουλουδομεροζογιαματακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμμ ποιος ξέρει; μπορεί και να 'χει...

      φιλιμελενιογιαφυλαχτο

      Διαγραφή
  9. οι φιλοι πανω τα ειπαν ολα!
    εξεφρασαν και τη δικη μου αποψη!
    συγκλονιστικη για αλλη μια φορα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που η συγκεκριμένη ποιητική συλλογή βρίσκεται στη βιβλιοθήκη και θα ήθελα (με την άδειά σου, βέβαια) να σε ρωτήσω αν θα μπορούσα στην επόμενη ανάρτησή μου να φιλοξενήσω το ποίημά σου (σελ.30)..

    Με εκτίμηση, θαυμασμό και πολλή αγάπη, η αναγνώστριά σου marie :)

    να έχεις όμορφα όνειρα Βίκυ μου, φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ίδιο τυχερό θεωρώ και εγώ τον εαυτό μου, σαν αναγνώστες σαν και σένα έχω Μαρία μου!
      τιμή και χαρά μου, για άλλη μια φορά θα πω, να με φιλοξενήσεις.

      τι υπέροχη η ευχή σου! διπλά στην ανταποδίδω με όλη μου την ψυχή! φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφο!

    ΥΓ. Αυτή η Λίλιθ είναι εκείνη που προηγήθηκε της Εύας σύμφωνα με το Ταλμούδ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ τόσο πολύ!

      υγ. ω γιες αυτή είναι η κυρία

      Διαγραφή
  12. Εμπνευσμένο από τη φύση και τη γυναίκα με κάνει να αναρωτιέμαι αν υπάρχει καλύτερος συνδυασμός...
    Υπέροχο Βίκυ μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιράντα μου να είσαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!

      Διαγραφή
  13. Θα έλεγα πως το συγκεκριμένο είναι ένα από τα αγαπημένα μου, αλλά έλα που όλα είναι αγαπημένα!...ε, θα πω πως είναι από τα πολύ αγαπημένα μου!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να πω τώρα εγώ, εκτός από ένα τεράστιο ευχαριστώ;
      φιλιά και ευχές για ότι επιθυμείς!

      Διαγραφή