Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2013

Μονάχα λίγο χρόνο...






Η ζωή της εύθραυστη, αλλόκοτη. Άλλοτε μόνη και μοναχική, άλλοτε συγκινητικά μοιρασμένη. Αθώα θηλυκή και μέχρι τώρα τόσο μα τόσο ερωτεύσιμη. Η νεότητά της τόσο κοντινή, τόσο παρούσα και παρ' όλα αυτά για πάντα χαμένη. Η ζωή της τώρα στην κόψη του ξυραφιού: ή θα ξυλεύονταν τα δίχως χυμούς κλαδιά της ή θα ροδάμιζε η νιότη της η δεύτερη.

Έντρομη στέκεται κι αναμετριέται με την προδιαγεγραμμένη πορεία του σώματος στην αναπότρεπτη γραμμική διαδρομή του χρόνου. Δεν είναι που την εικόνα απεχθάνεται.  Είναι που τρέμει μπροστά στη φθορά του σώματος, της υγείας, των ενστίκτων. Φοβάται την εσωτερική φθορά που το σώμα της μέρα με τη μέρα θα κατατρώγει. Τις επισκέψεις στους γιατρούς, τις τελεσίδικες διαγνώσεις, τις συνταγές τις ιατρικές - τα όχι και τα μη φοβάται. Φοβάται το γήρας που οδηγεί στην ανημποριά. Το γήρας που σ’ οδεύει αναπότρεπτα προς του τίποτα το τελεσίδικο. 

Σ' αυτήν την ηλικία που είναι την πολυτέλεια έχει να σκύψει πάνω απ' τις ανάγκες της. Τώρα. Τώρα που η νεότητα απομακρύνθηκε, μα και τώρα που μια δεύτερη ξεπροβάλλει ευκαιρία. Οι σκέψεις της άλλοτε σαν δαίμονες την κολάζουν και άλλοτε πάλι, παγιδευμένη από τα δαιμόνια ξάγρυπνη κρατιέται. Από τη μια να προσπαθεί να συμφιλιωθεί με την ιδέα του γήρατος, με την πραγματικότητα του χρόνου που αμείλικτος τρέχει και από την άλλη, ακριβώς για τους ίδιους λόγους, να ζει πυρετωδώς της σάρκα τον πόθο τον σαρωτικό και του έρωτα τον ανεξέλεγκτο ανεμοστρόβιλο. Μέσα σε τούτο τον πυρετό, καλά το ξέρει, πως κρύβονται αυτά που ακόμα λαχταρά. Αυτά που δικαιωματικά της ανήκουν και που ξέρει πως αν δεν τ' αδράξει, από κοντά της βίαια μέρα με τη μέρα θ' απομακρύνονται…

Δεν είναι αχάριστη. Μονάχα που, να, δεν είναι καθόλου χορτάτη. Δεν είναι! Αν της έλεγαν πως θα πεθάνει αύριο θα την έκοβε κρύος ιδρώτας. Όχι απ' του θανάτου το φόβο, μα από της ζωής την μέχρι τώρα έλλειψη. Πιστεύει ότι της αξίζει να ζήσει επιτέλους!  Έστω και τώρα. Να ζήσει. Μακάρι να είχε χρόνο! Αυτό ζητούσε! Μονάχα λίγο χρόνο! Χρόνια πολλά, έπεφτε και με κόπο πολύ σηκώνονταν πάλι. Ξανά και ξανά. Μετά από τόσες πτώσεις είχε μάθει των αρχέγονων φιγούρων τα βήματα. Ακούγοντας τις φούγκες τις πολυπλοκότερες είχε μάθει να ισορροπεί  στις πιο δύσκολες pointes. Θα ήταν άδικο τώρα πια να μη μπορούσε να χορέψει… 

Μονάχα λίγο χρόνο στη μεγάλη σάλα, ζητούσε. Μονάχα λίγο χρόνο…





41 σχόλια :

  1. Μετά από μια επέμβαση που έγινε και ανάμεσα σ' εξετάσεις που γίνονται και μια άλλη επέμβαση που πρόκειται να γίνει....

    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ ΟΛΟΥΣ για τις ευχές και τα καλά σας λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  2. Βίκυ μου σου εύχομαι ολόψυχα όλα να σου πάνε καλά και να επιστρέψεις γρήγορα κοντά μας σιδερένια.
    Το γραμμένο σου θα το κοιτάξω με προσοχή-
    Ήθελα να σου ευχηθώ για γρήγορη ανάρρωση και δεν με άφηνε ήσυχο αυτή μου η παρότρυνση.
    Να είσαι καλά και να σε συντροφεύουν οι ευχές μας!





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι σίγουρη ότι η περιπέτεια της υγείας σου θα έχει αίσιο τέλος.
    Η σκέψη μου, αλλά και οι ευχές μου για γρήγορη ανάρρωση είναι μαζί σου.

    Σε φιλώ αισιοδοξώντας,
    η Αθηνούμπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε σκέφτομαι και σε φιλώ γλυκά. Αύριο (πρώτα ο Θεός) θα έρθω να σε διαβάσω. Απόψε πέρασα μόνο για μια γλυκιά καληνύχτα ομορφιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικά όμορφη μου,όλα περαστικά θα είναι.
    Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και ένα ακόμα μεγαλύτερο φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οι ευχες...και οι προσευχες μας...να σε συντροφευουν,..
    Καλημερα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το βασανιστικό ανάμεσα....
    Αυτά που δικαιωματικά της ανήκουν...
    Ακόμα χρόνος , λέω...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερα Βικυ μου!
    οταν ειδα αναρτηση σου ετρεξα αμεσως να ευχηθω! να δω αν εισαι καλα!
    ειδα πως εχεις μια μικρη περιπετεια αλλα πιστευω πως ολα θα πανε καλα!
    περαστικα σου και συντομα να εχεις ομορφα νεα να μοιραστεις μαζι μας!
    το νεο ετος να σου φερει υγεια!

    το κειμενο σου εξαιρετικο! οπως παντα αλλωστε!


    φιλακια πολλα αγαπη! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γλυκιά μου Βίκυ, να ξέρεις μας λείπεις πολύ, όμως η υπομονή μας μετατρέπεται σε μέγιστη ευχή για ταχεία ανάρρωση!!!
    Το κείμενο σου οξύνει σκέψεις και παράλληλα αμβλύνει προβληματισμούς!
    Εύχομαι καρδιά μου, να πιστέψεις στις δυνάμεις σου, να συνεργαστείς με το εσωτερικό σου θάρρος, με απώτερο στόχο να ενταχθεί ομαλά η κάθε αλλαγή ή μεταβολή που προέκυψε και ν' ανταπεξέλθεις ηπιότερα και βελτιωμένα στη συνέχεια της καθημερινότητας σου! Ολόθερμές ευχές για Χαρούμενες και ζαχαρένιες γιορτές!!! Πολλά φιλιά με θετική αύρα και ζεστή αγκαλιά! Φιλιά πολλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προέχει, η επιστροφή του νικητή,
    του θριαμβευτή.
    Μέχρι τότε οι ευχές μας και οι έγνοιες μας,
    θα σε συντροφεύουν.
    Ο χρόνος θα ξαναγίνει φιλικός
    και στη μεγάλη σάλα θα ξαναστηθεί,
    ο αρχέγονος χορός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βίκυ μου είσαι μαχήτρια το ξέρω!
    Κοίτα την υγεία κι εμείς εδώ σε περιμένουμε με αγάπη να ξέρεις!
    Έχεις και τη δική μου σκέψη κοντά σου!
    Σε φιλώ γλυκά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εύχομαι να αναρρώσεις σύντομα αγαπημένη μου Βίκυ. Η σκέψη μου είναι δίπλα σου. Φιλί γλυκό σου στέλνω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μετά από τόσες πτώσεις σηκωνόταν πάλι με πολύ κόπο...
    θα χορέψει το ξέρω...
    είναι πολύ δυνατή πλέον...
    της αξίζει να ζήσει...
    καληνύχτα κυρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το αξίζει καρδιά μου και θα τον έχει τον χρόνο με το μέρος της.....
    Αγαπάκι μου πολλά πολλά φιλάκια και σε περιμένω! :))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οταν εχουμε πιστωση ζωης
    την ελλειψη αφουγκραζομαστε
    μα οταν ο θανατος μας γνεψει
    μονο τον φοβο του τρεμουμε.
    Δεν υπαρχει χρονος για δευτερη σκεψη.

    καλησπερα,Βικυ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου όλα να πάνε καλά...γρήγορα να γίνουν όλα μόνο ανάμνηση!
    Η σκέψη μου μαζί σου...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή



  17. Γιατί είσαι μια ψυχή που ακουμπά επάνω στην αιωνιότητα, θα σου δοθεί νομίζω ο χρόνος· και η επιθυμία κι άλλο να ζήσεις θα πραγματοποιηθεί και, χαρά σε μας, που σε έχουμε τόσο ανάγκη.
    Η σκέψη σου είναι καθαρή και καθαρός είναι ο νους σου που σημαίνει: ορίζεις τα πάντα.
    Σε διαβάζω και ξέρω ότι έχω να κάνω με έναν πολύ συγκροτημένο άνθρωπο που, ειλικρινά, πολύ συμπαθώ.
    Βίκυ εύχομαι να είσαι πάλι γρήγορα εδώ και να μας δίνεις φως απ’ το φως σου.
    Όλα να πάνε καλά Κυρία μου-όλα να πάνε καλά!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βικάκι μου θάρρος
    όλα θα πάνε καλά!!
    Καλά αποτελέσματα λοιπόν
    και ακμαία και δυνατή
    να επιστρέψεις πάλι κοντά μας

    φιλάκι γλυκό και η σκέψη μου μαζί σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ξανασηκωνομαστε στα ποδια μας και παλευουμε μεχρι το τελος,γιατι εξαλλου μονο αυτο εχουμε..την δυναμη μας..
    Σε φιλω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  20. "Με ταχυδρόμο την καρδιά,
    γράμμα τη σκέψη κάνω,
    στέλνω τα χρόνια μου πολλά,
    σε φίλους που δε φτάνω. "

    Ευχομαι η αυριανη μερα...να σε βρει...χαρουμενη...στην αγκαλια των αγαπημενων σου ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά Χριστούγεννα καρδιά μου! Σε φιλώ και μου λείπεις!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά Χριστούγεννα γλυκιά μου Ποιήτρια.. Εύχομαι να είσαι ήδη καλύτερα, υγιής, δυνατή και χαμογελαστή. Σου στέλνω την αγάπη μου. Φιλιά και χαμόγελο σου αφήνω.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χριστούγεννα ίασης και ευδοκίας Βίκυ μου

    πολλά φιλιά να τα έχεις συντροφιά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρονια καλα κι ευλογημενα,Βικυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μια νύχτα σαν όλες τις άλλες και η σημερινή
    Μα εντελώς, διαφορετική
    Πιστώνει με ένα νούμερο παραπάνω
    Μα χρεώνει δυσανάλογα
    Το ισοζύγιο γέρνει εις τω υποχρέω
    Θα το ισοσκελίσουμε παντί τρόπο
    Το χρέος, μας ενώνει
    Εν αναμονή των μελλούμενων πιστώσεων
    (αλλά και χρεώσεων)
    Καλώς, να μας έρθει η νέα χρονιά
    Καλώς να ξεχρεώσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή Χρονιά Αγαπημένη μου Βίκυ
    Εύχομαι όλα τα κακά να παρέλθουν
    Ανεπιστρεπτί να φύγουν όσα μας πλήγωσαν
    και μας ταλαιπωρούν....
    Καλή υγεία και καλή ανάρρωση σύντομα!!!
    Σε αγαπώ πολύ και στέλνω μύριες ευχές
    για στήριγμα και ζεστασιά στο μαξιλάρι σου!!!!

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Παρέλειψα Βικάκι και με συγχωρείς
    Χρόνια Πολλά για την ονομαστική σου
    εορτή...οι καλύτερες ευχές μαζί σου

    φιλί και πάλι γλυκό και εις το επανιδείν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλή χρονιά κι ευλογημένη Βικούλα μου!!υγεία,χαρά αγάπη,αρμονία και δημιουργικότητα!!καλύτερες μέρες για όλους να έχουμε καρδούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τις καλύτερες ευχές μου Βίκυ μου για καλή χρονιά, με υγεία!
    Χρόνια πολλά για την ονομαστική εορτή σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπέρα αστεράκι μου! ♥
    Χρόνια πολλά και καλά για τη γιορτή σου! (υποθέτω ότι σε λένε Βασιλική!) και...ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ κι ο,τι επιθυμείς! Φιλάκια πολλά και σε περιμένω να έρθεις και πάλι εδώ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά Αγαπημένη και καλή χρονιά! Εύχομαι υγεία και πολλή αγάπη να συντροφεύει τη καθημερινότητά σου.. Φιλάκι ζεστό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Όταν γυρίσεις με το καλό κοντά μας, θα σε περιμένει μια μεγάλη αγκαλιά, όλη μας η θετική σκέψη και οι πιο εγκάρδιες ευχές μας!
    Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου, Χρόνια Καλά να έχεις, καλή ανάρρωση και η νέα χρονιά να σου φέρει μόνο χαμόγελα και ωραίες στιγμές!
    Τα φιλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. "Μοναχα λιγο χρονο" ...ειπες.
    Κι εγω το πιστεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή




  34. Ξέρω ότι θα επιστρέψεις νικήτρια και πιο φιλοσοφική από ποτέ σου. Οι δοκιμασίες είναι ένα ταξίδι απ όπου βγαίνουμε καλύτεροι και πιο σοφοί.
    Έχεις λείψει απ’ όλους και το διαπιστώνεις αυτό γι αυτό μην το καθυστερείς και γύρνα εκεί όπου ετάχθης.
    Η ποίηση σου οφείλει μια στέψη με στεφάνι καμωμένο από λουλούδια της φιλίας μας.
    Να είσαι καλά!
    Καλή χρονιά και χρόνια σου πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πιάσε την Αστραπή στο Δρόμο σου,
    Ανθρωπε·
    Δώσε της Διάρκεια· MΠΟΡΕΙΣ!!!
    Οδυσσέας Ελύτης, 1911-1996















































































    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ήρθα να σου ευχηθώ καρδούλα μου χρόνια πολλά, με υγεία και γεμάτα αγάπη, όπως σου αξίζει!!!
    Διάβασα όμως το κείμενο και την δήλωση σου. Λυπάμαι απίστευτα που ταλαιπωρείσαι, μα θα περάσει...και θα το ξεχάσετε.
    Μην ανησυχείς, έχεις τον φύλακα άγγελο σου, έχεις όλων μας την αγάπη και τις ευχές μας!
    Όλα θα πάνε καλά, θα δεις!
    Πολλά φιλάκια, γεμάτα στοργή και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Βίκυ μου,αγαπημένη μου Βίκυ,περιμένω να γυρίσεις και να με μαγέψεις για πολλές ακόμα φορές.Δεν είναι απλώς ο τρόπος σου εξάλλου αλλά η ίδια η αύρα αυτών που γράφεις.Λείπεις πολύ από εδώ.

    Σε φιλώ και εύχομαι όλα να πάνε κατ'ευχήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Βίκυ μου περιμένουμε...
    Να σου ευχηθώ καλή χρονιά και χρόνια πολλά για τη γιορτή σου κι ας πέρασαν μέρες...
    Τα φιλιά μου και όλες μου οι ευχές μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Η σκέψη μας είναι μαζί σου.
    Δεν σε ξεχάσαμε.
    Αδημονούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σε περιμένουμε γλυκιά μου.. Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Βίκυ μου,κάθε μέρα έρχομαι από εδώ περιμένοντας να δω κάτι καινούριο δικό σου.Σε περιμένω και σου στέλνω τη θετική μου ενέργεια.Μεγάλη αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή