Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2014

Νύχτες υγρές














Σε τούτες τις νύχτες της σιωπής το γέλιο μου στα φαντάσματα κατάμουτρα το φτύνω. Το φτύνω κι απέρχομαι. Φεύγω. Τραυματίζομαι. Σαρκάζω. Σκοτώνω και σκοτώνομαι. Χάνομαι σε τόπους σκιών χιμαιρικούς. Χάνομαι. Χάνω τις άμυνές μου. Τα χνάρια τα σβήνει η βροχή. Χάνω της επιστροφής τους δρόμους. Υπάρχω και δεν υπάρχω. Γίνομαι βροχή. Βροχή που χάνεται στο χώμα τ' αξεδίψαστο.

Νύχτες υγρές. Καταραμένες. Βασανίζω και βασανίζομαι. Καταρράχτες το νερό του Σιλωάμ. Άλλοτε κολυμπήθρα. Άλλοτε μήτρα-καταφύγιο. Το χώμα αναθυμιάζει θάνατο. Το χώμα ζωή ανθίζει. Τρέχει στο χώμα το νερό. Γεμίζουν τα δωμάτια αυλάκια. Βιολέτες μπλε στο σπίτι μου φυτρώνουν. Γίνονται κήπος τα δωμάτια ολάνθιστος. Γίνομαι παιδί. Να μεγαλώσω άσχημα αρνούμαι. Μύστης-παιδί. Μιλώ του χώματος και των νερών τη γλώσσα. Άλλοτε γίνομαι περικαλλής και ιερά γυναίκα. Άντρας καμιά φορά γίνομαι. Γίνομαι ζωής πανώριας φυτευτής. Τις περισσότερες φορές ενδύομαι πελματοβάμονα σκύλου πιστού την όψη. Εκείνες τις φορές που τη γλώσσα των ανθρώπων αρνούμαι να μιλήσω. 

Δεν έχω τίποτα να χάσω, γιατί τα πάντα έχασα. Μετράω. Ξαναμετρώ και τελειωμό δεν έχουν. Γαϊτανάκι νυχτερίδων γύρω μου οι απώλειες. Οι απώλειες φαντάσματα στους τοίχους. Οι απώλειες γιορντάνι στο λαιμό μου. Τις φορώ και τις χορεύω ξέφρενα. Τις νύχτες. Τις νύχτες που έρχονται και παρέρχονται. Το πικρό το γέλιο ή τ’ αγνοούν ή το κοροϊδεύουν. Κάθε φορά τις κολυμπώ. Στους αφρούς τους μέχρι το τέλος πνιγοδέρνομαι. Τις ξεγελώ, τις νύχτες μου, Ισκαριώτες καίγοντας. Μέχρι να ξημερώσει τις ξεγελώ. Με μεθυσμένα δάκρυα, με σφαίρες πολύχρωμες και άνθη μυροβόλα. Σα νυχτώνει η μέρα στις λάσπες τις βαλτώδεις πέφτω. Πέφτω και σηκώνομαι κι ανασαίνω χώμα και νερό. Με λάσπες χειροποίητες πνοή στα όνειρα φυσώ και κείνα ζωντανεύουν.

Τις ξεγελώ με τα τερτίπια μου κάθε φορά τις νύχτες...





υ.γ. Χάρη στη βοήθεια των γιατρών και των έμπρακτων φίλων μου και έπειτα από μια έκβαση καλή επανέρχομαι...

...irida..., christina, Christina, Kate's CakeBox, Maria Kanellaki, marie, me (maria), αγριομελένια, Αθηνούμπα, Αριστέα, Βιβή, Δεσ., Ελένη, Κατερίνα, Κική, Μάγδα, Ντίνα, παντελόνι καμπάνα, Πετρουλίνι, Στρατή όσα απέραντα ευχαριστώ και να πω δε θα μπορέσουν να καταδείξουν τη συγκίνησή μου για την αγάπη και το ενδιαφέρον σας.

Να είστε όλοι σας καλά!




44 σχόλια :

  1. YES!!! YES!!! YES!!!
    ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΛΕΙΨΕΙ;;;; ΠΟΣΟ;;;;; ΦΙΛΙΑ ΑΠΕΙΡΑ!!!!!!!!! :)))))))
    (Φτου γαμώτη μου, δεν βρήκα και καμία...καρδούλα να την αντιγράψω, να στη χαρίσω!! Αριστέααααα! Πότε θα εμφανιστείς να βάλεις μια καρδούλα να την αντιγράψω να την στολίσω εδώ δίπλα στα λόγια μου γμτ;;) Α! Ρε Βικάρα μου! Σου στέλνω καρδούλα νοητή και το ξέρεις... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξέρω κοριτσάρα μου, πολλές καρδιές και πολλά χαμόγελα σου στέλνω και εγώ!
      πολύ μου έλειψες κι εσύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και είναι τόσο όμορφο να σε ξαναβρίσκω!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Σιδερενια γλυκια μου....καλως ηρθες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ίριδά μου, καλώς σας βρήκα
      πολύ πολύ πολύ σ' ευχαριστώ!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Αφήνω όσες καρδιές είχα πρόχειρες για σένα και το Πετρουλίνι και θα επανέλθω γιατί είμαι εν μέσω διαλείμματος :)
    Δεν ξέρεις τι χαρά πήρα! Από τα πιο όμορφα και αισιόδοξα μηνύματα του τελευταίου καιρού!
    Να'σαι πάντα καλά! ♥
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου Βίκυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόσο γλυκό να βλέπω τόσες καρδούλες και κυρίως να τις νοιώθω!
      αγαπημένη μου Αριστέα εξίσου μεγάλη η χαρά που σε ξαναβρήκα!
      ένα μεγάλο φιλί και μια τεράστια αγκαλιά σου στέλνω!
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Διαγραφή
  4. Ουφ! Επιτέλους! Ήρθε η Αριστέα! Συνεπώς.......
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συνεπώς....
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      και από εμένα! αχ βρε Αριστέα με τις υπέροχες καρδούλες σου!

      Διαγραφή
  5. Είσαι πολύ δυνατή.
    Θαύμασα και συγκινήθηκα στην κατάθεσή σου...
    Καλωσόρισες πίσω Βίκυ μας! Στις ζεστές μέρες που θα έρθουν... πίνω στην υγειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δίχως την αγάπη και τη στήριξη του Άρη μου και των φίλων μου δεν θα ήμουν καθόλου δυνατή.... ποτέ δεν θα το ξεχάσω αυτό...
      Κανελλάκι μου καλώς σε βρήκα και εγώ. μόλις σταματήσω τα φάρμακά μου, θα πιω στην υγειά σου μέχρι σκασμού! έως τότε... είθε οι μέρες να είναι ζεστές... γλυκά σε φιλώ!

      Διαγραφή
  6. Γουέλκαμ μπακ δίαρ Βίκυ Δερμάνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Αρης σε λατρευει και στη μπορα και στο ηλιοβασιλεμα...αγαπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφα ξεκίνησε η μέρα...καλώς ήρθες Βίκυ μου και να είσαι σιδερένια!!!
    Τι χαρά πήρα δε λέγεται!!
    Πάντα να ξεγελάς τις νύχτες!!
    Φιλιά πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ούτε που το φαντάζεσαι πόσο όμορφο είναι να βλέπεις ξανά το φως της μέρας!
      Μαράκι μου, γλυκό από τα βάθη της ψυχής μου σ' ευχαριστώ!
      πολλά, πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. Βίκυ μου...κούκλα μου
    καλώς μας ήρθες
    Τι ξάφνιασμα!!!
    Τι ευτυχία!!!
    Σιδερένια...χαμογέλα....τέλος οι δοκιμασίες!!!

    φιλάκι που αγαπά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου... ομορφιά μου...
      καλώς σε ξαναβρήκα! η ευτυχία δική μου να μπορώ και πάλι να σε διαβάζω και να επικοινωνώ μαζί σου!!!
      πάρα πολύ σ' ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  10. Σου στέλνω κι εγώ άπειρες καρδούλες
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Τις έκλεψα από την Αριστέα και το Πετροκόριτσο!!!!!!!!!!!!!
    Σε λατρεύω
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, άμα αρχίσουμε να κλέβουμε και....κλεμμένες καρδιές, δεν κάνουμε δουλειά μαντάμ!!! Αχαχαχαχα!!! Καλό Σαββατοκύριακο Ελένη μου και Βικάρα μας! Πολλά φιλιά! :))

      Διαγραφή
    2. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      πολυαγαπημένη μου τι χαρά που μπορώ να στις ανταποδώσω!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. καλή εβδομάδα Πετρουλίνι μουυυυυυυυ
      πολλά φιλιάαααα :))))))

      Διαγραφή
  11. Βικυ μου καλημερα!!!
    Σιδερενια ευχομαι!
    Καλως μας ηρθες!!!
    Και σε σκεφτομουνα εντονα αυτες τις μερες!
    Δε μπορεις να φανταστεις τι χαρα μου εδωσες!
    Να εισαι παντα καλα γλυκια μου!
    Και παντα νικητρια ευχομαι!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μικρό μου, να είσαι πάντα καλά και εσύ!!!
      σ' ευχαριστώ πάααααρα πολύ και σε φιλώ γλυκά!!!

      Διαγραφή
  12. Επί-Τέλους...
    Λύχνος... Αυτόφωτος.
    Με ένα κόμπο στο λαιμό.... υποδέχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επί-τέλους... δάκρυα χαράς...
      και δάκρυα συγκίνησης για τούτη την υποδοχή...

      Διαγραφή
  13. Καλώς επέστρεψες γλυκιά μου ποιήτρια :) Μου έλειψες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαρά μεγάλη να σε ξαναβρίσκω Μαράκι μου καλό! πολύ μου έλειψες και εσύ!

      Διαγραφή
  14. ΗΡΘΕΣ ψυχούλα μου, καλώς ήρθες!!!!
    Με γέμισες χαρά!!! Ερχόμουν κάθε τόσο σιωπηλά, περιμένοντας κάτι να βρω...
    Και σήμερα σε βρήκα!
    Και γελάω και χαίρομαι, η Παναγία να σ΄έχει υπό την Σκέπην της.
    Σας στέλνω την αγάπη μου, την ευχή μου και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολυαγαπημένη μου πόσο πολύ με συγκινείς, πόσο ανάγκη έχουμε τις ευχές σου και την τόση θετική σου αύρα!
      σου στέλνουμε την αγάπη μας και όλες τις δικές μας ευχές για σένα και την υπέροχη οικογένειά σου!
      πολλά πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. πάντα να ζωντανεύεις τα όνειρα!!!
    χαίρομαι πολύ που επέστεψες μου έλειψες από εδώ...
    να είσαι πάντα καλά!
    καληνύχτα κυρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μοναδική και ακριβή φίλη μου ε υ χ α ρ ι σ τ ώ

      Διαγραφή
  16. Είμαι τόσο χαρούμενη που είσαι και πάλι καλά,εδώ κοντά μας.Μετά από μια σειρά πραγματικά απαίσιες ημέρες είδα αυτό και σαν να πέρασαν όλα.Να σαι καλά πολυαγαπημένη μου,καμιά στεναχώρια από 'δω και πέρα.Σου στέλνω ένα μεγάλο,μεγάλο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ομοαίματή μου, ψυχή μου αγαπημένη μακάρι να έφυγαν για πάντα οι απαίσιες μέρες....
      η σκέψη μου δίπλα στη δική σου ταξιδεύει....
      το πιο γλυκό φιλί μου για σένα

      Διαγραφή
  17. Χωμα....ευλογημενο χωμα...
    Μας θυμιζει το τρωτο μα και τον σπορο επισης.
    "Απωλεια" υπογραφω.
    Κι οταν ρωτουν "τι εχεις απωλεσει?"
    αντε να τους πεις
    τις αληθειες σου.

    Καλημερολουλουδοεπιστροφηςμεμηδαμινεςαπωλειες,Βικουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι... τούτες τις αλήθειες ας μην τις μαρτυρήσουμε μελένια μου....

      καληνυχταπουμετατοτοσοσκοταδιμεραλαμπρηφανταζει
      φιλία που γάντι έρχονται στο όνομά σου!

      Διαγραφή

  18. Να που ήρθε το νόστιμον ήμαρ και είσαι πάλι κοντά μας.
    Χαίρομαι πολύ γι αυτό- έλειπα στην Κατερίνη και μόλις είδα την ανάρτηση σου.
    Είδες που όλα περνάνε; Θέλει μια επίμονη υπομονή για να νικηθούν όλα.
    Καλώς όρισες Βίκυ και όλα από δω και πέρα να πηγαίνουν καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να που ήρθε το νόστιμον ήμαρ, να που η υπομονή κάρπισε και όλα πέρασαν...
      σ' ευχαριστώ πολύ Στρατή!

      Διαγραφή
  19. Καμιά φορά και οι ποιητικής καταγωγής άνθρωποι, όπως εσείς, συμβαίνει να πλήττονται για λίγο από μια μυστηριώδη εκδοχή της ζωής. Όμως πάντα η δική σας ζωή ενέχει εκείνη την πρέπουσα λογοτεχνική εκδοχή, η αξία της οποίας προσυπογράφει τη ν αστείρευτη εσωτερική σας δύναμη.

    Γιάννης Πολιτόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κύριε Πολιτόπουλε, για τα λόγια σας τούτα, το λιγότερο που σας οφείλω είναι ένα μεγάλο-πολύ μεγάλο ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  20. Αγαπημένη μου Βικούλα μόλις τώρα σε είδα που επέστρεψες κοντά μας!καλώς ήρθες ματάκια μου!είχα ανησυχήσει πολύ αυτό τον καιρό που έλειπες δεν μπορείς να φανταστείς πόσο!κατάλαβα ότι πέρασες πολύ δύσκολες μέρες και ότι είχες περιπέτειες..ότι και αν ήταν Βικάκι μου εύχομαι να ξεπεράστηκε και να είναι όλα όμορφα στη ζωή σου..είχες δίπλα σου γιατρούς τον Άρη σου και τα φιλαράκια σου γιαυτό είμαι σίγουρη ότι θα ήταν λίγο πιό ανώδυνα..είμαι δίπλα σου με θετική σκέψη με αγάπη και εύχομαι να ξεπεραστούν όλα άμεσα καρδούλα μου..το κείμενό σου αγγίζει ψυχές..αλλά πάνω απ'όλα με ενδιαφέρεις εσύ αυτή τη στιγμή.φιλιά σου στέλνω και την αγάπη μου φιλαράκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλαράκι μου αγαπημένο, Κατερινούλα μου γλυκιά απ' τα κατάβαθα της ψυχής μου σ' ευχαριστώ!
      εύχομαι τίποτα να μη σκιάσει τα όμορφα ματάκια σου....
      σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  21. μεγάλο φιλί αγαπημένη μου!!!όλα καλά πήγαν και θα πάνε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοριτσάρα μου αγαπημένη, δώρο για μένα η επίσκεψη και η ευχή σου!!!!
      πολύ-πολύ-πολύ σ' ευχαριστώ!!!!!

      Διαγραφή