Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2014

Ο έρωτας ξέφρενες άμμου δίνες





Ένα άγγιγμα η αγάπη
ένας ψίθυρος
ακουμπώ το γόνατό μου
στου δικού σου τις καμπύλες
και ω, τι ρίγος!
ω, τι κύμα πυρετικό!
καράβι ακυβέρνητο το σώμα
σε θάλασσα που έρημος βαφτίζεται
γίνεται ο έρωτας ξέφρενες άμμου δίνες
βουλιάζουν οι λέξεις του στο φως

να ζήσω θέλω
στο σώμα σου κολυμπώντας
πόθου να στήνω χορό
τόπο ανοίξτε τόπο ιερό
ο ήλιος-έρωτας χορεύει
χορεύει η γη σεισμεύοντας
η ανάσα εκρήγνυται
σε χιλιάδες κραυγές
σε χιλιάδες αηδόνια
πάνω από σοκάκια στέγες παράθυρα
μέσα σε ορνιθώνες υπόγειους
μέσα σε κατακλυσμούς προγονικούς
έρωτας πυρκαγιά
φιλιά εγκαύματα
ξυπνώ άγρια νύχτα
ξυπνώ μέσα μου κάθιδρη

κάθε που μ’ αγγίζεις
ψυχής και σώματος γεννιέται
κόλαση άσβεστη φωτιά
ω σάρκα της σάρκας μου
ω πνοή της πνοής μου
κάθε που μ’ αγγίζεις
αισχυντηλά ροδίζουν οι ουρανοί

από την ποιητική συλλογή  Έρωτας κραταιός ως θάνατος



24 σχόλια :

  1. Καλημέρα θεά μου
    Ύμνησες τον έρωτα στρατηλάτη
    την επαφή που σημαδεύει
    και καίει τα σπλάχνα και κάνει
    το "εγώ" μια έκταση πυρωμένη
    εξαγνισμένη και ολοκληρωμένη
    μέσα στις αντιφάσεις της!!!
    Καλή Κυριακή αγαπημένη μου Βίκυ

    φιλιά ηλιόλουστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάντα και πάντα πιστή θαυμάστριά σου, ηδύνομαι απερίγραπτα με τα σχόλιά σου τα τόσο ενθαρρυντικά!
      φιλιά αγάπης

      Διαγραφή
  2. Καθε φορα με συγκινει αυτος ο ερωτας... Σαν τοτε... Σαν τωρα... Σαν παντα...αγαπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θέλω να πω για πάντα, μα τρομάζω με το λίγο του... αγάπη μου...

      Διαγραφή
  3. Όλο το ποίημα είναι εκπληκτικό. Από την αρχή μέχρι το τέλος. Η φράση, όμως, "σε ορνιθώνες υπόγειους", είναι για εμένα η πιο ξεχωριστή! Αντιλαμβάνεσαι...

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αντιλαμβάνομαι, Αθηνούμπα μου, αντιλαμβάνομαι σαφώς!!!

      Διαγραφή
  4. Ξέρεις τι γίνεται ομορφιά μου; Όσα νιώσαμε κάποτε -ή τα νιώθουμε τώρα- αλλά δεν μπορούμε να τα μετουσιώσουμε σε λόγια, έρχεσαι εσύ και μας τα χαρίζεις απλόχερα μέσω του υπέροχου λόγου σου.... Αυτό είναι η μαγεία... Σε φιλώ γλυκά μπριλάντι μου!

    Υ.Γ Όποτε μπορείς στείλε μέηλ, να μιλήσουμε γι' αυτό που μου έγραψες το πρωί στην ανάρτηση μου:
    pio.pistos.filos@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρουλίνι μου, έχεις ένα τρόπο μοναδικό να με κάνεις να νιώθω υπέροχα! σ' ευγνωμονώ γι' αυτό!
      φιλιά αστέρι μου!

      υ.γ. σπεύδω.

      Διαγραφή
  5. "...να ζήσω θέλω στο σώμα σου επιπλέοντας..."
    Κι όποιος δεν το θέλησε αυτό δεν ερωτεύτηκε ποτέ!
    Κάθε σου λέξη μια αλήθεια....στο έχω ξαναπεί και θα στο ξαναπώ...τον υμνείς τέλεια τον έρωτα...φαίνεται πως τον ζεις!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δώρο μαγικό και θεόσταλτο ο έρωτας και πως να μην τον υμνούμε, Μαράκι μου;
      σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. η ανάσα εκρήγνυται
    σε χιλιάδες κραυγές
    σε χιλιάδες αηδόνια...

    Είναι υπέροχο αυτό βρε... Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πάρα πολύ - χαίρομαι που σου άρεσε - χαίρομαι που είσαι εδώ!

      Διαγραφή
  7. Η χροιά των λέξεων και η πάνδημη εκδοχή των συναισθημάτων ναυλώνουν τα μάτια του αναγνώστη για πάντα.

    Καλή Εβδομάδα.
    Γιάννης Πολιτόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρια αισθάνομαι αν τούτο το πέτυχα...
      καλή εβδομάδα - πολλά ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  8. Λατρεμενη μου Βίκυ καλημέρα!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    Η ανάρτησή σου, όπως όλες άλλωστε αναβλύζουν απο μέσα μου συναισθήματα που δεν ήξερα καν οτι υπήρχαν!
    Με κανεις να νοιωθω ομορφα! Ευχαριστω τοσο γι αυτο!!

    Να εισαι καλα!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόσο γλυκό, πόσο θετικό παιδί είσαι! εσύ να δεις πόσο όμορφα με κάνεις να νιώθω!
      φιλιά καμάρι μου, πάντα καλά να είσαι!

      Διαγραφή
  9. Αχ μου έλειπες από το προηγούμενο Συμπόσιο Ποίησης περί Έρωτος! Θα μάγευες!!!!
    Ελπίζω να σε δω στο επόμενο! Σύντομα!
    Βίκυ μου με μάγεψες με τη μοναδική γραφή σου!
    Να'σαι καλά!
    Καλή εβδομάδα μάτια μου!

    ΥΓ: λατρεύω το "Αριστούδι"... λιώνω σου λέω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστούδι μου -και εμένα πολύ μου αρέσει έτσι να σ' αποκαλώ- μέσα από την ψυχή μου σ' ευχαριστώ!
      καλή εβδομάδα να έχεις κοριτσάρα μου!

      Διαγραφή
  10. Ο "εκεινος"...
    πηρε αραγε χαμπαρι?
    Μπααααα...ε?

    Φιλιφιλακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όσο και αν απίστευτο, πήρε σου λέω!
      φιλιφιλουδι

      Διαγραφή
  11. Όμορφο. Την καλησπέρα μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ. χαίρομαι που ήρθες, μακάρι εδώ μέσα να βρεις κάτι που θα σε κάνει να μείνεις!
      να έχεις ένα όμορφο, γλυκό βράδυ :))

      Διαγραφή
  12. Συγκλονιστικό.Τόσο όμορφο,τόσο συγκινητικό,τόσο αληθινό.

    Διαβάζεις τη ψυχή μου Βίκυ μου...

    Το πιο γλυκό φιλί στην πιο αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολυαγαπημένη μου, με μεγάλη χαρά στο αφιερώνω - για να το χαρίσεις με τη σειρά σου, εκεί που εσύ νομίζεις...
      σε υπερ-ευχαριστώ και το πιο γλυκό μου φιλί σου στέλνω!

      Διαγραφή