Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2014

Εάλω η πόλις





Πολύ σύντομα των σφαγμένων τα έκθετα πτώματα
με τα ξεθαμμένα κουφάρια μαζί
βορά στους γύπες γίνηκαν
προκαλώντας επιδημία θανατηφόρα
που απλώθηκε στον τόπο ολόκληρο
κι έτσι μοιραία ολάκερη πόλη έγινε
πόλη σφαγμένων αμάχων
ένας και μόνο μάρτυρας σαν έμεινε
κρεμάστηκε επί εσχάτη προδοσία

περνώντας καβαλάρης ο χάροντας
πάνω από το πτωματόστρωτο της πόλης
στάθηκε νικητής στης πλατείας το βάθρο
Άλωση Πτώση Εκκαθάριση το ονόμασαν
Αρμένιοι Πόντιοι Μικρασιάτες Κούρδοι
κάθε φενακισμένη εθνική γιορτή
κάθε τρομερή παρέλαση
κάθε φρικαλέα επέτειος νίκης
μια αλλόκοτη τραγωδία αιώνων
κάθε γιορτή στην τόση απανθρωπιά


από την ποιητική συλλογή Με μια φλόγα όπως πάντα




16 σχόλια :

  1. μια αλλόκοτη τραγωδία αιώνων........

    καλησπέρα Βίκυ μου με τα υπέροχα γραπτά σου μου φωνάζουν αλήθειες....
    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια κραυγή για όσα βιώνει αυτός ο πλανήτης... ο αιματοβαμμένος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι ο κύκλος αίματος δεν λέει να κλείσει κι όλοι μάθαμε στην μυρωδιά του πια..
    Πόσο δύσκολο να συνυπάρχουμε.. Πόσο εύκολα ξεχνάμε..
    Τα δάκρυα της Δικαιοσύνης δεν στέρεψαν ακόμα.. Κι ας χάσκει σαν φάντασμα.. Στην μνήμη.
    Ψίθυροι μεγατόνων απόψε Βίκυ μου!! Λατρεμένη μου!!
    Σε φιλώ και σε σκέφτομαι πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν ο αφανισμός θα γίνει παρελθόν....
    Όταν οι μακελάρηδες θα κρυφτούν...
    Η πόλις θα λάμψει ξανά και τα παιδιά
    θα παίζουν αμέριμνα...έστω μόνο για τα παιδιά
    αξίζει να ανασυνταχθεί ο πλανήτης...

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όπως σήμερα "βορά στους εκάστοτε γύπες" γίναμε!
    Το παρελθόν δεν κοιμάται στη λήθη είναι εδω δίπλα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το δυσάρεστο είναι ότι δεν σταμάτησαν ποτέ να αλίσκονται οι πόλεις και, δυστυχώς, δεν προβλέπεται να σταματήσουν κάποτε.
    Αφήνω ασπασμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα σου Βίκυ μου. Να έχεις πάντα την έμπνευσή σου στο Φθινόπωρο που έρχεται. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι όσο περνούν τα χρόνια, το αιματοκύλισμα συνεχίζεται και οι φυλές διώκονται με τα σύγχρονα όπλα. Κλειστά σύνορα, βίαιες απωθήσεις, βομβαρδισμοί και οικονομικοί δολοφόνοι χωρών.
    Βίκυ μου... δυνατοί στίχοι, στάζουν αίμα και δάκρυα, αλλά και συνειδητοποίηση της ιστορίας μας.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κραυγές οδύνης κάθε σου ποίημα, κάθε σου κείμενο...
    Μόνο να σε θαυμάζω μπορώ για τον υπέροχό σου τρόπο,
    και να ματώνω μαζί σου.
    Υποκλίνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μα κάθε φορά συγκινουμε απλά... δεν έχω περιττά σχόλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπημένη μου Βικούλα κάτι τέτοιες στιγμές -όπως εδώ τώρα στο χώρο σου-που ζώ κάτι το απίστευτα μοναδικό που χτυπάει στη φλέβα και σε κάνει να αισθάνεσαι περήφανος που είσαι Έλληνας έτσι και τώρα που σου γράφω έχω να σου πω πως είναι πολύ λίγες οι στιγμές που με κάνουν να νιώθω έτσι..όχι μόνο για το ιστορικό θέμα-το σημερινό- της γραφής σου αλλά για το πως το περνάς εσύ στο χαρτί και πως το αντιλαμβάνεται και το νιώθει αυτός που σε διαβάζει..είσαι πολύ ξεχωριστή -και σαν προσωπικότητα και σαν ποιήτρια-και θα στο λεω πάντα μέχρι να βαρεθείς να τα ακούς!κατάλαβες τώρα..ότι ένιωσα στα έγραψασου στέλνω την αγάπη μου και δύναμη εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να καταλάβαινε. Να καταλάβαινε ο κόσμος αυτό που τόσο ανάγλυφα, τόσο ανατριχιαστικά μας περιγράφεις. Ο κόσμος με τις "φενακισμένες εθνικές γιορτές του", ο ραντισμένος με αίμα κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Μια αλλόκοτη τραγωδία αιώνων"
    Δυνατή η κραυγή σου Βίκυ μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κυρία μου για άλλη μια φορά υποκλίνομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ότι και να πω θα είναι λίγο...
    τα είπες όλα!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή